Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ניחוח אשה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 21:00
9:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

מכון ניחוח אישה מציע שלל סוגי טיפולים מידיה של סוזי סבן, קוסמטיקאית מנוסה אשר עוסקת בתחום זה כבר למעלה מ-10 שנים, עם יותר מ-10,000 לקוחות מרוצים. סוזי מתמחה בכל סוגי טיפולי היופי, כולל הסרת שיער באינפרא אדום וטיפולי שיזוף. סוזי מציעה את טיפוליה גם לחולי סוכרת, באישור משרד הבריאות. סוזי נודעת בקרב ציבור לקוחותיה ביחס החם, בדאגה לכל מטופל ומטופל ובאיכות הגבוהה של כל טיפוליה. היתרונות הללו מבטיחים כי גם אתם תצאו מרוצים ממכון ניחוח אישה.

עוד פרטים

תחומי שירות

קוסמטיקה טבעית טיפולי פנים פילינג טיפול באקנה אנטי אייג'ינג אבחון באמצעות מכשור רפואי טיפולי ניקוי לעור טיפולי הזנת העור מיקרונידלינג טיפול בכתמי עור טיפול בסבוריאה טיפול בצלוליט טיפולי אסתטיקה רפואית ניקוי פנים הוצאת קומודונים מסכות פנים עיסוי פנים פילינג עמוק פילינג יהלום פילינג עם חומצות אלפא וביתא הידרוקסיות פילינג עם חומצה גליקולית פילינג עם חומצה לקטית פילינג עם חומצה סיליצילית פילינג אצות ים טיפול פוטו ריג'ובניישן מיצוק העור החדרת חמצן לעור טיפול בקמטים אבחון רמת לחות בעור אולטרסאונד לעור הפנים ניקוי יסודי של העור הסרת שכבות שומניות החדרת לחות בעזרת עיסוי קרמים על בסיס תמציות צמחים טיפול בפיגמנטציה הסרת כתמי שמש הבהרת כתמי עור
עוד פרטים

מידע נוסף על ניחוח אשה

אזורי שירות

גבעתיים

רמת גן

תחומי העסק

מכוני שיזוף

קוסמטיקאיות

תחומי עיסוק נוספים

קוסמטיקה טבעית

קהל יעד

טיפול קוסמטי לנשים

גברים

בני נוער

שומרי מסורת

מאפיינים נוספים

עיצוב גבות

איפור מקצועי

בניית ציפורניים

הסרת שיער בלייזר

טיפולים מיוחדים לכלות

תכשירי קוסמטיקה וטיפוח

הסרת שיער בשעווה

מניקור ופדיקור

קוסמטיקאית פרא רפואית

איפור קבוע

הסרת שיער באינפרה

אפילציה

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3251094

טלפון נוסף 03-6709012

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ניחוח אשה
נווט

וידאו ותמונות של ניחוח אשה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 23 חוות דעת על ניחוח אשה

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום מדהים - סוזי וכל הצוות!
מדובר בעסק משפחתי שמנוהל ע"י סוזי המקסימה. אני ומשפחתי לקוחות קבועים. עשיתי אצלה טיפולי אינפרא בגפיים, שחי ומפשעות ובקושי צומח מאז (עברו מעל 3 שנים), הטיפולים נעשים ביחס אישי נפלא! המקום אסתטי ונקי מאוד! העסק הוא עסק משפחתי והאווירה תמיד נעימה ומכבדת מאוד. החסרונות היחידים הם שלעיתים יש עיכובים של מספר דקות (בהתאם ללקוחות שמעכבים) ושהמחיר לא זול, אבל שווה את זה לדעתי. סומכת על המטפלות ובראשן סוזי בעיניים עצומות! מעבר לאינפרא, משפחתי עושה באופן קבוע ציפורניים (ג'ל/ רגיל) ושעווה. חברות גם היו שם בחדר שיזוף (לא ניסיתי באופן אישי). בשורה התחתונה, מקום מעולה! צוות של מקסימות - אחת, אחת! שווה את זה לגמרי!
פניתי לקוסמטיקאית לעשות טיפול פנים. קיבלתי יחס אישי מצויין ומיקצועי. צריך להזמין תור ועומדים בזמן. המחירים שלהם סבירים, אני אצלה הרבה שנים ומרוצה.
פניתי לבית העסק לצורך טיפול קוסמטי, פניתי לשם בגלל הקירבה לבית, הקוסמטיקאית הייתה מקצועית ואדיבה, המקום היה נקי ונעים והמחיר ששילמתי היה סביר.
פניתי לבית העסק לצורך קבלת טיפול קוסמטי, המחיר ששילמתי היה בסדר גמור, השירות והיחס שקיבלתי היו מעולים, הם היו אדיבים וסבלניים, המקום נחמד מאוד ואני לקוחה קבועה.
פניתי לצורך טיפול קוסמטי. המחיר בסדר,השירות והיחס בסדר. המקום נקי ואסטטי.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist