Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בקצרין
איילנדר רפאל בטבריה

יוחנן בן זכאי 2, טבריה

(0)
073-7834713 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על זורע מרקוביץ'- רואי חשבון

אזורי שירות

מרום גולן

תחומי העסק

רואי חשבון

תחומי עיסוק נוספים

כלכלנים - ייעוץ כלכלי ואסטרטגי

ייעוץ ותכנון פיננסי משפחתי

חשבים

מאפיינים נוספים

פתיחת תיקים ברשויות המס

ייעוץ וליווי עסקי

שירותי ייעוץ מס

שירותי הנהלת חשבונות

השמת מנהלי חשבונות אצל הלקוחות

בניית תקציב

שירותי חשבות

ביקורת פנים

כינוס נכסים

פירוק תאגידים

דוחות תזרים מזומנים

ייעוץ כלכלה למשפחה

ייעוץ למשכנתאות

שיעורים פרטיים ללימוד תוכנות חשבונאיות

בוררות וגישור

ניהול עיזבונות

פיקוח על הגרלות ומבצעים

שירותי נאמנויות

משרד קטן עד בינוני לראיית חשבון

משרד גדול לראיית חשבון

חשב שכר

רו"ח ועו"ד

בדיקת עיזבונות

גילוי מרצון

עוד פרטים

סוג הלקוח

עצמאים

שכירים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 077-3164996

טלפון נוסף 054-7506822

מפה

Navigate
מפת הגעה אל זורע מרקוביץ'- רואי חשבון
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על זורע מרקוביץ'- רואי חשבון

5
שירות 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מומלץ מאד. מיקצוען ויחיד במינו
אני מכיר את יוני כבר מספר שנים והגעתי אליו במקרה לגבי טיפול בתיק החברה שלי. קודם כל ישר התחברתי אליו. מדובר בבן אדם במלוא מובן המילה: ישר, נעים, בקיא מאד בחומר, רואה חשבון מהממוקצעים והבקיאים שיש...אם הוא לא יודע לענות על סוגיה מסויימת הוא לא עוטף במילים גבוהות. הוא אומר שהוא יברר והוא באמת עושה את זה. הוא חרוץ, לא מפחד מעבודה, לא "מעגל פינות", הוא תמיד זמין לכל שאלה, מילה אצלו זו מילה והיחס האישי מדהים. יוני תמיד עושה מעל ומעבר לכל רואה חשבון שאי פעם הכרתי. ממליץ בחום מאד מאד!
מקצוען אמיתי
יוני תותח-על. אני יכול להגיד שמקצועיות והאכפתיות שהוא מביא לשולחן גורמת לי לפעמים לחשוב שהעסק שלי הוא בכלל שלו. וזה עוד לפני שאמרתי שכל פגישה איתו היא נעימה וידידותית, זה כמו לנהל את העסק עם החבר הכי טוב שלך או אחיך.
ממליץ בחום
הגעתי אל יוני בעקבות מכר משותף. הייתי זקוק לייעוץ לגביי המשך העסקה במקום עבודתי הנוכחי, אחרי מעבר משכיר לחשבונית. הופתעתי לגלות כמה תחום החשבונאות יכול להיות מעניין אם רק יש לך מדריך מוצלח : ). ישבנו על כוס קפה, הוא ענה על כל שאלה שרק הייתה לי והסביר לי כל מה שהייתי צריך לדעת. מעבר לזה שיצאתי ממנו מרוצה ובעל ידע רחב יותר מלפני הפגישה, היה ממש כיף לשבת איתו. מדובר בבחור סופר מקצועי,נעים, מנומס, חברותי ובעל רצון עז להסביר לעומק מה ההשלכות של כל החלטה עסקית שאקבל. ממליץ בחום אפילו רק לפגוש ולהכיר אותו.
מקצועיות המלווה בשירות אישי ברמות הגבוהות ביותר.
שלום רב. שמי דר אלעד אופיר, וברשותי מספר עסקים בתחום הרפואה. רואה חשבון יוני זורע מטפל בתיקיי ובענייני מזה תקופה ארוכה, ועושה זאת במקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, תוך יחס אישי נדיר. בתור איש מקצוע עסוק מאוד בתחומי, רואה חשבון זורע מקפיד לחשוב תמיד מספר צעדים קדימה, מתזכר, מסביר, מחוייב תמיד, תמיד זמין לכל שאלה, קטנה כגדולה. בכל פעם בה ישבתי לפגישה עם רואה חשבון יוני זורע, תמיד גליתי אדם ענייני, רציני, בגובה העיניים, איש שיחה, נעים הליכות, אמין, שניתן לסמוך עליו.
הגעתי בעקבות המלצה, נשארתי בזכות המקצועיות והיחס.
רואה חשבון ככלל זו משרת אמון ויוני בהחלט ראוי לאמון זה. נוסף על מהמקצועיות והניסיון, מבין לעומק בנושאים מגוונים ומייעץ מתוך ראייה עסקית. הזמינות טובה ויש גמישות מצד המשרד אל מול האילוצים של עסק קטן. ממליץ בחום.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist