Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עו"ד כץ קרן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

אתם מתכננים רכישה או מכירת נכס נדל"ן? משימה כזו היא פעולה משמעותית, הדורשת מומחיות, ידע עמוק והבנה מקיפה של כל פרט העסקה. במשרד המשפטי שלנו, אנו מתמחים בתחום הנדל"ן, ירושות, צוואות וייפוי כח מתמשך.

עו"ד קרן כ"ץ, מומחית מוכרת בתחום, עבדה עם חברות נדל"ן מובילות וייעצה בעסקאות נדל"ן מורכבות ביותר. תוך שנים רבות של ניסיון, הוא הפיקה חוזים מורכבים וניהלה פרויקטים במרחב הנדל"ן מכל היבטיו.

עו"ד כ"ץ מבינה את החשיבות של כדאיות ואמינות העסקה. רכישת נכס, במיוחד דירה ראשונה, הוא תהליך מורכב שדורש ליווי מקצועי ואחראי.

עו"ד כץ מציעה שירות משפטי מקיף המבטיח את ההגנה על עסקאות הנדל"ן ומונע טעויות חשובות. מתן החזקה בנכס אינו סיום השירות, אלא המשך ללוות ולסייע לכם בכל פרט שישנה בהסכמים ובחוזים נלווים.

עם רקע עשיר והתמחות מקיפה, עו"ד כץ פועלים בכבוד ואחריות לצורך מיטוש העסקאות המוצלחות ביותר עבור לקוחותיי. בנוסף, ניתן שירות מקצועי בתחום ירושות, צוואות והסכמי ממון, מתן המלצות מקצועיות וליווי בכל שלב התהליך.

אם אתם מחפשים ייעוץ משפטי מקצועי, אמין ואחראי במחירים הוגנים, אנחנו כאן לשירותכם. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עמנו כדי לקבל ייעוץ אישי ומותאם לצרכים שלכם.

בברכה,

עו"ד קרן כ"ץ
משרד עו"ד קרן כ"ץ
תחום הנדל"ן, ירושות, צוואות וייפוי כח מתמשך

עוד פרטים

מידע נוסף על עו"ד כץ קרן

אזורי שירות

רחובות

תחומי העסק

עורכי דין – דיני מקרקעין

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3252544

טלפון נוסף 054-9508980

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עו"ד כץ קרן
נווט

יצירת קשר עם עו"ד כץ קרן

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של עו"ד כץ קרן

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על עו"ד כץ קרן

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
משרד מעולה עורכת דין אלופהה
עורכת דין תותחית אלופה מקצועית עובדת ביעילות ובמהירות. נעימה שירות מעולה!!!
ממליצה בחום
עו"ד מקצועית, ישרה, זריזה תמיד זמינה ועונה מהר ובמחיר הגון. ממליצה בחום
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist