Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
נועם לשם - דרך הזוגיות - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות

דרך הזוגיות עם נועם לשם- מרכז ייעוץ משפחתי וזוגי המספק מגוון שירותים ייעוץ לרבות ייעוץ זוגי וכן ייעוץ אישי לצד סדנאות וייעוץ משפחתי לצמיחה ולהתפתחות. כן, עם קצת ייעוץ והכוונה, המרחב הזוגי והמשפחתי שלכם יכול להוות מקור כוח, אהבה וביטחון. במהלך המפגשים אני משלב בין כלים מעולם באימון והרוח לעולם הפסיכולוגיה לטובת שיפור איכות החיים הזוגית שלכם . נועם לשם, תואר שני M.A יועץ מוסמך מטעם מכון פתרונות, מנוסה בתחומו, בעל רקע נלווה בלימודי הקבלה והרוח.

עוד פרטים

מידע נוסף על נועם לשם - דרך הזוגיות

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

ייעוץ וטיפול - אישי, זוגי ומשפחתי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-7847707

מפה

Navigate
מפת הגעה אל נועם לשם - דרך הזוגיות
נווט

וידאו ותמונות של נועם לשם - דרך הזוגיות

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על נועם לשם - דרך הזוגיות

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בלעדי נועם היינו היום גרושים
נועם היקר, כשמו כן הוא אדם נעים ומשרה שלווה ורוגע... אדם מדהים! הגענו לנועם כמוצא אחרון לפני שמפרקים את החבילה אחרי תקופה קשה של משבר עמוק בזוגיות שהלך וגדל כמו כדור שלג עד שהגיע לשיא. חייבת להודות שעל אף החיבור המדהים לא האמנתי שבאמת הטיפול יעזור כי בעלי מראש הגיע נטול כוונה להתמסר לטיפול. נועם הצליח לקלף לאט לאט את כל החומות, לחדור אליו ולגרום לנו להיפתח ולגעת בכל הנקודות הכואבות ולטפל במשקעים בדרך הכל כך מיוחדת שלו. לא מאמינה פשוט איפה היינו לפני חודשיים וחצי ואיפה אנחנו היום! עדיין לא נפרדנו ולמען האמת לא מחכה לרגע הזה כי באמת הפכת להיות חלק מחיינו. תודה על התמיכה והזמינות בכל שעה שהייתי צריכה, תודה שהצלחת לחולל שינוי מדהים! ממליצה בחוםםם לכל זוג המצוי במשבר, גם אם נראה לכם שזה חסר סיכוי תנסו ולא תצטערו! אלוף!
הדבר הכי טוב למען הזוגיות
הגענו לנועם אחרי מריבות חוזרות וחוסר התקשורת בינינו היה עצום. נועם בדרכו האדיבה, קשובה ואבחנה מדויקת של שורש הבעיות, הצליח לאט לאט להחזיר אותנו לזוג האוהב, המבין והמכיל שהיינו בתחילת נישואינו. קיבלנו את הכלים הנכונים לצלוח כל מריבה ומכשול בדרך. לא האמנתי שיהיה כזה שינוי וכל זה ב10 מפגשים בלבד!! ממליצה בחום...לכל מי שלא רוצה לוותר על הזוגיות / משפחה שלו ומוכן להילחם!
נועם הציל את הנשואים שלי
שלום...הגעתי לנועם לאחר משבר רציני בזוגיות, עקב סיבות רבות ובין היתר בגידה מצד בעלי. הרגשתי שכל עולמי חרב עליי, שאני כל כך פגועה ולא יודעת כיצד לנהוג במסגרת 40 שנות נישואיי. כשהכל נראה לנו סבוך ומורכב, נועם החל לקלף את הקליפות של נפשנו, וגרם לנו להציל את המערכת הזוגית, ובעיקר גרם לי להתחיל דרך חדשה ולהבין כמה אני חשובה. הביטחון העצמי שלי שב אליי, הצחלתי להשתחרר מהתלות, לאהוב את עצמי מחדש ובעיקר ליהנות מהחיים ולא לשקוע במחלות והכאבים שהשתלטו עליי. נועם אדם מדהים, נעים, איש שיח ויועץ עעם המון ניסיון. ממליצה בחום ומודה לו על הכל!
מומלץ!!!
הי, הגעתי לנועם בחיפוש אחר יועץ זוגי עקב משבר אמון ולאחר פתיחת הליך גירושין וניסיון לשלום בית. כבר בשיחה הראשונה עימו הוא נשמע איכפתי, נעים וקשוב. המחיר היה ממוצע, אהבתי את ההתחייבות לסדרת מפגשים ואת הרצון האמיתי של נועם לעזור ולהוביל לדרך המלך. מומלץ בחום!!!
תהליך ליעוץ זוגי
הלכתי ליעוץ זוגי לאחר מערכות יחסים כושלות שלא החזיקו מעמד מצאתי ביעוץ הזוגי פתח לחשיבה אחרת בכל מה שקשור לגברים בכלל ולהבין שאהבה היא אפשרית ושצריך לדעת להתמודד ולהיות אפוטמים ולשנות גישה חיובית וטובה לזוגיות בריאה ומאושרת

מחירון של נועם לשם - דרך הזוגיות

סדנת זוגיות

המחיר לאדם לסדנה של 6-8 מפגשים עד 16 משתתפים

1,000 ₪

טיפול זוגי - מטפל זוגי מוסמך

המחיר לשעת ייעוץ

350 - 450 ₪

טיפול משפחתי - מטפל מוסמך

המחיר לשעת ייעוץ

350 - 450 ₪

הדרכת זוגות לפני נישואין

המחיר למפגש עד שעתיים

350 - 450 ₪

הרצאה על זוגיות ממטפל זוגי

המחיר להרצאה באורך של שעה עד שעתיים

1,500 ₪

*המחירים האמורים במחירון זה נקבעו ע"י בעל העסק ובאחריותו הבלעדית. למידע נוסף.

למחירון המלא של דפי זהב
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist