Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
לירון סימאנא עקראוי ושות' - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 19:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

משרד רואי חשבון לירון סימאנא עקראוי ושות' ממוקם בעפולה ונחשב לאחד המקצועיים בתחומו באזור עפולה, חיפה והקריות. בראש המשרד עומדת לירון סימאנא-עקראוי, רואת חשבון וכלכלנית שסיימה בהצלחה את הלימודים בחוג לחשבונאות של אוניברסיטת בר אילן ומשמשת גם כמתרגלת כמקצועות אלה. שירותי המשרד כוללים סיוע בפתיחת עסקים, הכנה והגשה של דו"חות תקופתיים לרשויות המס, ייעוץ מס (כולל החזרי מס), הנהלת חשבונות, הכנת משכורות ועוד.
המשרד מתנהל מתוך רצון לספק ללקוחות מענה מקצועי ויחס אישי. אנשיו מקפידים להתעדכן בשינויים החלים בתחום חדשות לבקרים ויורדים לפרטים הקטנים ביותר של כל מקרה. בין הלקוחות שלנו תמצאו שלל עסקים ונותני שירותים בתחומים דוגמת תעשייה, הייטק, נדל"ן, ביטוח, תיירות ועוד.

עוד פרטים

מידע נוסף על לירון סימאנא עקראוי ושות'

אזורי שירות

קריית טבעון

בית שאן

מגדל העמק

עפולה

תחומי העסק

רואי חשבון

תחומי עיסוק נוספים

כלכלנים - ייעוץ כלכלי ואסטרטגי

ייעוץ ותכנון פיננסי משפחתי

חשבים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 077-2713732

טלפון נוסף 050-7276913

מפה

Navigate
מפת הגעה אל לירון סימאנא עקראוי ושות'
נווט

יצירת קשר עם לירון סימאנא עקראוי ושות'

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 25 חוות דעת על לירון סימאנא עקראוי ושות'

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מצוין מתחילתו ועד סופו! השתמשתי בשירותי המשרד לפתיחת עוסק מורשה, בהמלך הייעוץ קיבלתי הסברים מלאים ומפורטים על כל שאלה ויחס אישי ברמה מצויינת. ממליץ בחום על לירון ושירותי המשרד!
ממליץ בחום! שירות מקצועי, אמין
לירון מקצועית ביותר, נדיבה עם זמנה, אמינה, נותנת יחס חם ואישי עם מענה מהיר. קל לדבר איתה. מרגישים שבאמת אכפת לה ושהיא רוצה לעזור. בתור בעל עסק קטן שחדש בכל התחום הזה עשיתי כמה טעויות של מתחילים, היו לי הרבה שאלות, ובזכותה מהר פתרנו את כל הבעיות האלו. זאת פריבילגיה להיות לקוח של לירון, ממליץ עליה בחום רב!
מקצועית ומקצוענית ללא פשרות
ממליצה בחום על לירון, מקצוענית ללא פשרות, מקצועית בתחומה. מתקתקת כל דבר במהירות האפשרית ובצורה איכותית, תמיד זמינה למענה על כל שאלה בכל תחום. אני עובדת עם לירון מזה 5 שנים ומרוצה מאד מהשירות האדיב והמדהים שאני מקבלת ממנה. כעצמאית שנעזרת בלירון, רואת החשבון שלי, אני מרגישה בטוחה ויודעת שהעסק שלי נמצא בידיים טובות!
מקצועית בכמה רמות מעל כולם
לירון היא בעלת מקצוע מקצועית ברמה הכי גבוהה שיש! עברתי אליה אחרי שהייתי לקוח במשרד גדול של רואי חשבון בעל שם, שם לקחו אותי כמובן מאליו ועשו לי נזקים וטעויות בדוחות. לירון עזרה לי בהתנדבות מלאה, בלב רחב, במקצוענות ובהמון סבלנות לתקן את הטעויות שעשו לי ולקבל את הזכויות שלי בחזרה מביטוח לאומי. מאז ועד היום היא רואת החשבון של העסק שלי ואני מקבל אצלה יחס של בן בית, היא בעלת מקצוע מהטובים בשוק, היא מקצועית מאוד, היא תמיד זמינה בשבילי לשאלות, להסברים והבהרות, מסבירת פנים, סבלנית ומדהימה, רואים שהיא עובדת מכל הלב! היא תקתקנית וזריזה מאוד, ותמיד נותנת מענה מהיר, מקצועי וסבלני. אני מאוד מרוצה מהשירות שאני מקבל אצלה ואני ממליץ לכל מי שרוצה לחוות חווית שירות איכותית, אמינה, מקצועית, אנושית ומותאמת לעסק שלו, ורוצה לקבל יחס אישי, חם ואנושי, שיעבור לעבוד עם לירון.
איכותי ושירותי
משרד שירותי עם יחס אישי מעל לכל, מענה מהיר תוך דאגה אמיתית לאינטרס הלקוח. תודה רבה יישר כוח אלופים!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist