Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עו"ד שוש יצחק - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

משרד עורכי הדין שוש יצחק - מומחים בדיני עבודה וביטוח לאומי

במשרדנו, אנו מתמחים בייצוג עובדים ומעסיקים בתחומי דיני העבודה והביטוח הלאומי. אנו מלווים לקוחות בתביעות פיצויים במקרים של פגיעה בעבודה, אובדן כושר עבודה, צורך בסיעוד ותביעות פנסיה.

צוותנו המנוסה והבקיא יסייע לכם בהליכים מול ועדות רפואיות של הביטוח הלאומי ויפעל רבות על מנת להבטיח את קבלת מלוא הזכויות והפיצויים המגיעים לכם על פי חוק.

מעבר לתחומים אלו, אנו מציעים שירותים משפטיים נוספים כגון ייפוי כוח מתמשך, הליכי אפוטרופסות והגנה על זכויות רפואיות של עובדים.

הצוות שלנו יבצע בדיקה מעמיקה של מקרכם ויפעל באינטנסיביות לקידום תביעתכם ולהשגת הפיצוי הגבוה ביותר שאתם זכאים לו. מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת ייעוץ ראשוני ללא תשלום והתחייבות.

עוד פרטים

מידע נוסף על עו"ד שוש יצחק

אזורי שירות

גדרה

יבנה

מזכרת בתיה

רמלה

נס ציונה

רחובות

תחומי העסק

עו"ד דיני נזיקין/תאונות דרכים/רשלנות רפואית

דיני עבודה וביטוח לאומי

מימוש זכויות רפואיות

עורכי דין לדיני ביטוח לאומי

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3225006

טלפון נוסף 050-4212941

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עו"ד שוש יצחק
נווט

יצירת קשר עם עו"ד שוש יצחק

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על עו"ד שוש יצחק

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist