אריזות מודפסות - על הטרנד החם בתחום האריזות
מאת: יובל ניסני 09/07/2015
אומרים שאין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני; ההתרשמות הראשונה היא שעוזרת לנו לגבש את הדעה העיקרית על מה שאנו מביטים בו, ואם הרושם הראשוני הוא שלילי, יהיה קשה מאוד לשכנע כי מדובר דווקא במשהו הפוך לחלוטין וחיובי לגמרי. הרושם הראשוני לא נוגע רק לבני אדם, אלא גם למוצרים, מותגים, אביזרים, אריזות וקופסאות, ומתוך כך חשוב להבין את משמעותו גם בעולם השיווק. אריזות מודפסות, למשל, הן אמצעי מוצלח להשארת רושם מצוין
לצאת מהקופסה - מוצרי אריזה מיוחדים
מאת: יובל ניסני 09/07/2015
האריזות כיום, הן במידה רבה החלק החשוב ביותר במוצר מבחינת סיכוייו להימכר. מראהו החיצוני של המוצר משחק תפקיד מכריע בהצלחתו ובמידת הפופולאריות שלו, והאריזות הן חלק בלתי נפרד ומשמעותי ביותר בכל הקשור למראה החיצוני. לכן לא מפתיע כלל לגלות היום אינספור מוצרי אריזה מיוחדים, אריזות יוצאות דופן ואף אריזות מתנה מעניינות - הכול במטרה למשוך את עינו של הלקוח הפוטנציאלי