תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.


חוות דעת גולשים
מקצועיות
(5.0) (466) שירות
(4.9) (718) זמינות
(4.9) (456) מחיר
(4.9) (474) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של Araqs
(5.0)
27/02/2014
עברתי טסט ראשון !!!!!!
אחלה מורה נהיגה, מסביר בצורה מובנת ונגישה עם סבלנות רבה. ממליצה בחום
ארקסיה בלגיוזיאן
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Noy
(5.0)
18/02/2014
מורה מספר 1!!!
מורה זמין נחמד ומצחיק השיעורים עוברים בצחוק והומור ועם הרבה סבלנות המורה הכי תותח שיש!!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אייל יהב
(5.0)
16/02/2014
מלך
מישל מורה מעולה! סבלני, מסביר טוב ולעומק את הנושאים השונים, מורה זמין, אווירה כיפית ומהנה בשיעורים, מעולה מכל הכיוונים.. מומלץ מאוד (:
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של מוריה
(5.0)
12/02/2014
מישל לוי המוןרה הכי תותח שיש!!
עברתי אצלו טסט שני , מישל מורה סבלני, מנוסה ואדיב, אני מאוד מרוצה
אני בהחלט אמליץ בחום שילמדו נהיגה אצלו , פשוט תותח!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של vika krikun
(5.0)
11/02/2014
מישל לוי המורה הכי תותח (:
מורה מדהים ! השיעורים תמיד עברו אצלו בכיף .
בן אדם אכפתי , דואג ותמיד מוכן לעזור ולתמוך וכמובן מקצועי ויסודי .
ואחרי שעברתי בזכותו טסט ראשון אני בטוחה שבחרתי במורה הנכון .
ממליצה לכולם ללמוד אצל מישל לא תתחרטו !
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Hayk
(5.0)
06/02/2014
מורה נהיגה פשוט תותח
לפני שהגעתי למישל, היה לי ניסיון רע עם מורה נהיגה אחר, אחי שהחלפתי מורה והגעתי למישל ידעתי מיד שעשיתי את הבחירה הנכונה. מורה פשוט תותח, מעביר את השיעור בכיף ונינוחות, מלמד אותך לנהוג ולא סתם לעבור את הטסט.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של הנתת
(4.6)
01/02/2014
טסט ראשון בכיף!!!
חוויה גדולה ללמוד אצלו מעביר את השיעור בכיף וגם מסביר בשעת צורך ממליץ בחום ללמוד אצלו.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שקד
(5.0)
21/01/2014
המורה הכי טוב בארץ!!
עברתי אצלו טסט ראשון, מומלץ ביותר!! מורה מעולה, אכפתי ומעביר את השיעורים בהכי כיף שאפשר, לא תתחרטו :)
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של עדי
(5.0)
16/01/2014
עברתי טסט ראשון
הגעתי אל מישל דרך הביקורות בדפי זהב ומהרגע הראשון ידעתי שבחרתי נכון!
מישל הוא מורה מיומן, סבלני, מצחיק ומשרה ביטחון אך מעל הכל בן אדם טוב ואכפתי שטובת התלמיד לנגד עינייו- פשוט מורה מושלם!!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של טל
(5.0)
08/01/2014
מישל לוי-מורה מספר 1!
ברגעים אלו ממש הגיע אליי רישיון הנהיגה שלי, ניצלתי את ההשראה ואת הרגע המיוחד הזה בשביל לכתוב מספר דברים על מישל:
״מישל לוי, לוי מישל
בדרך לרישיון אותי הוא חישל
מורה נהיגה ללא תחליף,
אוהב לאכול כל חטיף.
זמין לטלפונים לאורך כל שעות היום,
עומד בזמנים ומדויק כמו שעון.
מוכן לשמוע כל חפירה,
בתנאי שתנהגו לפי חוקי התנועה.
מהשיעור הראשון סבלני ורציני,
ויודע לצחוק ואפילו קצת ציני.
בלעדיו לא היה לי רישיון נהיגה,
וכנראה הייתי נוסעת במריצה.
אז אם אתם מעונייננים בעצה,
אין עוד מורה כמו מישל, מבטיחה!״
מקווה שנהנתם, ממליצה בחום על מישל לוי!
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת