Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
לוי מישל - תמונה ראשית

ביקורת על לוי מישל

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

מקצועיות
(5.0) (466)
שירות
(4.9) (718)
זמינות
(4.9) (456)
מחיר
(4.9) (474)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(5.0)
12/09/2013
מישל לוי- מורה נהיגה שאין כמוהו בעולם!!!
עברתי טסט ראשון(((: מורה מדהים, משרה ביטחון, מצחיק, חברותי, סבלני, מנוסה, מקצועי, יחס נפלא כלפי התלמידים. כל כך נהניתי כל פעם מחדש לבוא לשיעורים, השיעורים תמיד עוברים מהר עם אווירה כיפית ומדהימה, לא תמצאו עוד מורה כזה!!! שיודע להעניק לתלמיד את כל הביטחון שהוא צריך, תמיד יסביר ויתרגל עד התלמיד יהיה מרוצה ויבין בדיוק את כל מה שנלמד. ממליצה בחום, לא תמצאו מורה טוב יותר ממנו!!!
קרא עוד
הסתר
Sivan - תמונה
(5.0)
09/09/2013
מישל- מורה נהיגה מצויין!
עברתי טסט ראשון!! לאחר טיילת אצל 2 מורים אחרים בעיר ומעבר בין גיר רגיל לאוטומט יכולה באמת להמליץ ולהגיד לכם שהוא באמת הטוב ביותר! סבלני, מעודד, משרה ביטחון , ולא מייאש אותך בדרך אל הטסט. בן אדם אמיתי וכנה. תמיד בעל מצב רוח מצויין וכיפי:) בקיצור.. מומלץ בחום!!!
קרא עוד
הסתר
hagit - תמונה
(5.0)
04/09/2013
מישל - בחירה הכי נכונה!
עברתי טסט ראשון!!!הכל בעזרת מישל. הוא מורה מצויין. יש לו המון סבלנות וגישה מיוחדת לכל תלמיד. הוא יודע להסביר ברור, ענייני ותמיד עם מצב רוח מצוין. תודה ענקית למישל על העבודה מקצועית))))
קרא עוד
הסתר
Darya - תמונה
(5.0)
21/08/2013
מישל מורה נהיגה מצוין
אין מה להגיד מישל קודם כל אדם טוב בעל אוזן קשבת מצחיק ונותן מעל ומעבר לתלמיד. בהיותו מורה נהיגה נהדר ומסביר את הטעויות בצורה ברורה, יודע לתת דוגמאות ושרטוטים כך שהלמידה קלה יותר. מישל בעל נסיון רב ויודע מתי תלמיד מוכן לטסט ובזכותו עברתי טסט ראשון.
קרא עוד
הסתר
Omri - תמונה
(5.0)
14/08/2013
פשוט מלך!!!
הגעתי למישל אחרי המון נסיונות קושלים, אפילו בושה לכתוב כמה טסטים. 5 שיעורים בסה״כ ובטחון שקיבלתי בנהיגה פשוט לא ניתן לתאר. היום עברתי טסט. מבחינתי זה טסט ראשון. בוחן אפילו לא ביקש לעשות חניה. מישל חבל שלא גיליתי אותך קודם. אין לי מילים לתאר את האושר. תודה תודה תודה! השירות מעולה, מאוד דייקן בזמנים והמחיר אחלה.קטרינה
קרא עוד
הסתר
קטרינה - תמונה
(5.0)
14/08/2013
עברתי טסט ראשון!! מישל אתה ה-מורה!!
מורה נהיגה שנותן מעצמו ויותר מזה. מורה לחיים,יחס אישי מעולה,המון ידע, אוזן קשבת, מצחיק, ותותח מעל הכל! אז מה נותר לי להרחיב? מאחלת שתעשו בחירה נכונה ולא תתחרטו. מישל אין כמוך!
קרא עוד
הסתר
Alexandra - תמונה
(1.0)
14/08/2013
מורה נהיגה מומלץ ביותר!
מורה נהיגה מצויין! כל שיעור היה מהנה ומלמד כל השיעורים באוירה חוויתית ולימודית, מורה נהדר מצחיק ומדהים עושה הכל בשביל התלמידים, משתדל ובא לקראתם תמיד ! מחיר סביר ומשתלם :) גם אז גמאני עברתי טסט אני שבעת רצון ואפילו מעבר לכך תודה על הכל נהנתי מכל שיעור איתך זו היה ממש חוויה שהסתיימה עם רישיון ביד :)
קרא עוד
הסתר
Orel - תמונה
(4.8)
05/08/2013
אחד המורי נהיגה אם לא "ה"! מורה!
מישל מורה נהיגה מאוד נחמד ומצחיק, יחס אישי מעולה, המון ידע וביקר סבלנות, ממליץ בלי לחשוב פעמיים! אחד האנשים!
קרא עוד
הסתר
Mauricio - תמונה
(5.0)
31/07/2013
מישל מורה מצויין, מספר 1!
מורה מקצועי, מנוסה ודייקן!! בעזרתו עברתי טסט ראשון. תמיד עוזר ומסביר באדיבות, יחס מ-ע-ו-ל-ה, אל תהססו!
קרא עוד
הסתר
רפאל - תמונה
(5.0)
24/07/2013
ממליצה בחום
מישל הוא אדם מצחיק ונחמד , כיף להיות בחברתו . השיעורים עברו בכיף , הוא לא מלחיץ או מאיים להפך הוא משרה אווירה טובה . מישל מנסה לבוא לקראת התלמיד ולעזור במה שהוא יכול .. אני ממליצה בחום ללמוד אצלו .
קרא עוד
הסתר
Daniella - תמונה
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist