Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
גלרייה לתמונות חנוך - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 19:00
8:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות


ברוכים הבאים לעסק המסגור תמונות שלכם! אנו צוות מומחים עם ניסיון של 40 שנות עבודה בתחום המסגור וביכולת התאמה גבוהה. אנו מתמחים במסגור תמונות שונות, ואנו יכולים להתאים את המסגור לצרכים המיוחדים שלכם.

לעיצוב ומסגור תמונות שלכם, אנחנו מציעים מבחר גדול של ליטוגרפיות, שיכולות לתת לתמונות שלכם מראה מרהיב ומותאם אישית. ניתן לבחור בין מגוון רחב של צבעים ועיצובים להתאמה מושלמת לתמונה שלכם.

בנוסף לכך, אנו מציעים מבחר רחב של פוסטרים אמנותיים לתצוגה ורכישה. הפוסטרים האמנותיים מגוונים ומעניינים, וניתן לבחור בין מגוון רחב של סגנונות ואמנים להתאמה לטעם האישי שלכם.

בנוסף, אנחנו מציעים מבחר תמונות מקוריות של ציירים ישראלים. התמונות משלבות אמנות ויצירתיות ישראלית ומציעות מראה מיוחד ומרהיב לכל מרכז מסחרי, בית מלון, משרד, בית אבות או בית פרטי שבו נמצאים.

אנחנו מספקים שירות מקצועי לבתי מלון, מוסדות, משרדים ובית אבות פרטיים

לעסק שלנו דגש על איכות העבודה ושירות לקוחות מצוין. אנחנו נשמח לעזור לכם למצוא את המסגור המושלם עבור התמונות שלכם ולהבטיח שתהיו מרוצים מהתוצאה הסופית. ניתן ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו כדי לדבר על הפרטים המדויקים ולקבוע פגישה להתייעצות והזמנת שירותים.

עוד פרטים

תחומי שירות

מסגור תמונות וציורים מסגרות לתמונות הדפסת תמונות על קנווס ייצור פרופילים למסגור רפרודוקציות ציורי שמן מקוריים ליתוגרפיות שחזור תמונות ומסגרות מסגור תעודות ומסמכים מסגור פאזלים פוסטרים
עוד פרטים

מידע נוסף על גלרייה לתמונות חנוך

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

מסגרות ותמונות

תחומי עיסוק נוספים

מתנות ומזכרות

מאפיינים נוספים

שירותי מסגור לתערוכות ולארגונים

מתיחות משי ושמן

שירות לפרטיים

שיווק לסיטונאים

שירותי זגגות לתמונות

הדבקה על קאפות

מראות

משלוח עד בית הלקוח

אפשרות לשירות אקספרס

עוד פרטים

זמינות

עסק שומר שבת

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3212507

טלפון נוסף 052-2450331

פקס 09-7417345

מפה

Navigate
מפת הגעה אל גלרייה לתמונות חנוך
נווט

יצירת קשר עם גלרייה לתמונות חנוך

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על גלרייה לתמונות חנוך

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות אדיב, מקצועי, מומלץ בחום
אנחנו מרוצים מאוד, יחס אישי ומקצועי! תוצאה מדהימה
מקצוענות שירות וניסיון
חנוך ממסגר עבורנו תמונות כבר 30 שנה. כל הבית מלא תמונות שמוסגרו אצל חנוך. גם הילדים שלנו ננהים כבר מתמונות הנכדים ממוסגרות על ידי חנוך. והכל במקוריות, יצירתיות, שירות עם חיוך ומסגרות המחזיקות כל כך הרבה שנים. יישר כוח לחנוך שמאיר לנו את הבית שוב ושוב
excellent
excellent picture framer with excellent advice. very happy with the end result.
אדם הגון שירות אדיב ומחיר נח.
בקשתי למסגר מספר תמונות לדירה. השירות היה מאוד נעים, מהיר ואיכותי. רמת מקצועיות גבוהה כיד אומן. מומלץ ביותר!
שרות ואיכות ללא תחרות
נתתי ציור של בתי למסגור. קבלתי תוך ימים ספורים עבודה טובה לשביעות רצוני ובמחיר מאד מאד סביר. אין ספק שנחזור לגלריה חנוך שוב בקרוב.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist