Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
על גלגלים רחובות - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:30 - 18:00
8:30 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

אנו בעל גלגלים רחובות, משווקים רשמיים של טובי היבואנים בארץ בתחום אביזרי רכב, רדיו ואזעקה לרכב, ומתמחים במכירה, התקנה ושירות של מיטב היבואנים בתחום הרכב, כולל אחריות מלאה. אנו מציעים מגוון אביזרי רכב, אזעקות לרכב ולאופנועים, רדיו דיסקים לרכב, מגברים לרכב, וכל יתר האביזרים החיוניים לרכב בתחום האזעקה והרדיו, מוצרי מולטימדיה, מנעולים ואזעקות.

עוד פרטים

תחומי שירות

אביזרי רכב מערכות מיגון לרכב רדיו דיסק לרכב מערכות מולטימדיה לרכב רמקולים לרכב די.וי.די לרכב מגברים לרכב סאב וופרים לרכב קומפוננטים לרכב אנטנות לרכב מערכות אזעקה לרכב מערכות איתור רכב אימובילייזרים ביפרים לרכב קודניות לרכב מרים חלונות לרכב מנגנוני נעילה לרכב אנטנות גג מערכות כריזה לרכב מהבהבים לרכב מטעני סלולרי לרכב דיבוריות לרכב
עוד פרטים

מידע נוסף על על גלגלים רחובות

אזורי שירות

רחובות

תחומי העסק

רדיו ואזעקה לרכב

תחומי עיסוק נוספים

אביזרים לרכב

מאפיינים נוספים

חברה מאושרת על ידי חברות הביטוח

סוגי אביזרים

אביזרים לרכב פרטי

זמינות

פתוח בשישי

ייעוץ טלפוני חינם

עסקים שנותנים ייעוץ טלפוני

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-9361616

פקס 08-9361677

מפה

Navigate
מפת הגעה אל על גלגלים רחובות
נווט

יצירת קשר עם על גלגלים רחובות

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על על גלגלים רחובות

4
ציון כללי 2.7
שירות 3.8
מחיר 4.4
עמידה בזמנים 4.8
זמינות 3
שביעות רצון 4.6
איכות 4.3
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
באתי להתקין מצלמת דרך (dashcam) . בהתחלה היו אדבים, ונתנו מחיר סביר. אבל הבחור שהיה צריך לתקין לא שיתף פעולה ! עשה רושם שלא רוצה לבצע. כעס עלי והתחצף כי שאלתי אם הכבל האחורי לא יפרע לכריות האויר. לתדהמתי ניגש אלי בעל מקום ואמר שהוא לא רוצה את ההתקנה וביקש ממיני ללכת. מאד מאד לא מקצועי . שרות לקוי והזוי ביקצור פנצר רציני – לא ממולץ !
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/10/2023

הגעת להתקין מצלמה. אמרו לך עלויות הכניסו את הרכב לעבודה ופתאום התחלת עם בקשות טכניות של התקנה שלא ניתן לבצע כפי שרצית.הסברנו לך שאנחנו לא יכולים להתקין בצורה שאתה רוצה וגם לא ניתן טכנית . ואמרנו לך שלא ניתן להתקין וסליחה. ובצורה שאתה רוצה לא ניתן להתקין בשום מקום והתחלת לדבר בצורה לא נעימה וביקשנו ממך להוצי את הרכב כדי להכניס רכב אחר. חזרת אחרי חצי שעה לבקש דבק דו צדדי וכלי עבודה ונתנו לך עם חיוך. מה בדיוק הבעיה? כדאי שתבדוק את עצמך. אתה לא נראה לי אדם טוב לב.
מומלץ!
שירות ויחס מצויינים,היינו חייבים גגון בד מהחנות בערב יום העצמאות, נתקענו בפקק והגענו כמה דקות אחרי שהחנות נסגרה. טלפנו לאבי ולמזלנו הוא הסכים לחזור במיוחד , מה שהציל אותנו ביציאה לקמפינג, ללא ספק, לא היינו מסתדרים לולא הגגון.תודה רבה!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

22/04/2021

תודה רבה. נעים מאוד לקבל משוב חיובי
ניתקו לי קודן אבל יצרו בעיה אח
התקשרתי לגבי ביטול קודן אמרו לי לבוא.לאחר שהשארתי את הרכב כ 3 שעות חזרתי ואמרו לי שניתקו הקודן. שילמתי יצאתי שמח.לאחר נסיעה קצה שמתי לב שהרכב משמיע רעשים מאזור ה desk היכן שפתחו לניתוק הקודן. מאותו רגע התחיל מסכת של דחיות תבוא מחר תבוא היום תנסה שבוע הבא ככה כשבועיים כאשר התירוץ/סיבה אין לנו מתקין... נאלצתי ללכת למוסך שפתח ותיקן תוך 10 דק את הבעיה.הבעלים בעל גלגלים אולי נחמד אבל בנושא השירות/איכות לא משהו .חזרתי אליהם לעדכן אותם וציפיתי לפחות שיציעו להשתתף בעלות התיקון שהם גרמו(לא ביקשתי מהם להשתתף הנחתי שיתעניינו או ישאלו או יציעו כי הרי הם יצרו לי בעיה שלא יכלו לפתור בזמן סביר) וכמובן התבדתי.במקרה שלי כאן נפרדות דרכנו. בהצלחה .
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

02/12/2020

לקוח ביטל קודן ברכב ישן. הקודן בוטל ואחרי מספר ימים הופיעו לו רשים מתחת להגה. הסברנו לו שהזה לא קשור לפירוק הקודן אבל הוא מוזמן להגיע לבדיקה. לרוע המזל באותו זמן המתקינים הוצאו לחל"ת ולצערנו לא היה מספיק כוח אדם כדי לטפל בו במקום אלא בתיאום מראש .
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש כיסוי לרכב. קיבלתי שירות מקצועי עם יחס אדיב. הכיסוי היה במלאי, לא ביררתי מחירים ושילמתי מחיר בהתאם. בחרתי בהם בצורה אקראית.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/08/2017

נעים לקבל ביקורת חיובית. תודה לך.
שירות מהיר וטוב
קניתי מערכת לרכב לפני כשנה ולאחרונה היא התחילה לעשות בעיות. בעל העסק עזר לי במהירות ומעל המצופה. המחיר שלהם תמיד היה הוגן ובכלל מדובר בעסק מקצועי עם אנשים חביבים מאוד.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

29/06/2017

תמיד נעים לקבל משוב חיובי. משתדלים לתת שירות טוב ומקצועי לכל לקוח. ברוב בפעמים מצליחים.....( - : תודה רבה לך.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist