Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
כל בו לבניין מרמוס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
6:30 - 19:00
6:30 - 14:30
צפה בשעות הפעילות

להלן הצעה לתוכן פרסומי למיניסייט של "כל בו לבניין מרמוס" עם דגש על כלי עבודה:

כוח, יעילות וידידותיות למשתמש - כלי העבודה של כל בו לבניין מרמוס

בין אם אתם צריכים כלים לפרויקט בנייה גדול, שיפוצים ביתיים או עבודות תחזוקה קטנות - בכל בו לבניין מרמוס תמצאו את כל כלי העבודה האיכותיים והמתקדמים שאתם זקוקים להם. אנו גאים להציע מבחר עצום של כלי עבודה מהיצרנים המובילים בעולם, הכוללים כלים ידניים, כלי עבודה חשמליים, ציוד לעבודות חשמל, כלים לגינון ועוד.

כלים חזקים וקלים לשימוש
אצלנו תמצאו כלים חזקים ועמידים שיעמדו בעומס העבודה הכבד ביותר, אך גם קלים לשימוש כך שתוכלו לעבוד בנוחות ללא מאמץ מיותר. בין המוצרים שלנו: מבחר רחב של משחזות ורתכות, שואבי אבק לבנייה וריסוס, מקדחות עוצמתיות, מכונות כריכה, מכשירי מדידה מקצועיים ועוד.

כלים מקצועיים במחירים אטרקטיביים
בזכות קשרינו הארוכים עם ספקים והיצרנים הגדולים בתחום, אנו יכולים להציע לכם כלים מקצועיים איכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד. מחפשים משור זווית? רתכת? מקדחה חזקה במיוחד? אצלנו תמצאו מוצרים מעולים שישרתו אתכם לאורך זמן רב.

שירות ומקצועיות - קודם כל
בכל בו לבניין מרמוס, לצד המוצרים האיכותיים, אנו מציעים גם שירות אדיב ומקצועי על ידי צוות מיומן שישמח להכווין אתכם לכלי העבודה המתאימים ביותר לצרכיכם. פשוט צרו איתנו קשר וספרו לנו על הפרויקט או המשימה שאתם עומדים לבצע, ואנו נייעץ לכם את הפתרון הטוב ביותר.

אז עכשיו, כשיש לכם את כל הכלים הדרושים ממקור אמין ובמחירים משתלמים, אתם יכולים להתחיל לעבוד! כל בו לבניין מרמוס - הכתובת שלכם לכלים מקצועיים איכותיים.

עוד פרטים

מידע נוסף על כל בו לבניין מרמוס

אזורי שירות

חיפה

כרמיאל

מעלות-תרשיחא

נהריה

קריית ביאליק

קריית מוצקין

קרית אתא

קרית ים

עכו

אזור חיפה והקריות

תחומי העסק

כלים סניטריים ואביזרי אינסטלציה

חומרי בניין

כלי עבודה

מחסני גינה

תחומי עיסוק נוספים

ציוד ואספקה לבנייה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-9812548

מפה

Navigate
מפת הגעה אל כל בו לבניין מרמוס
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על כל בו לבניין מרמוס

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מספר 1 בשירות, מחירים וכמובן במגוון מוצרים הכי גדול בארץ!
ממליץ בחום !
האמת שאת החנות אני מכיר כבר הרבה שנים אבל כל פעם הייתי מחפש לקנות ברשתות הגדולות כי חשבתי שהמחיר שם אמור להיות יותר אטרקטיבי ... אבל אז גיליתי שגם במרמוס יש להם אתר עם מבחר עצום ... והמחירים היו הכי זולים שראיתי ברשת (לא רק ביחס לאזור המגורים שלי) ! ביצעתי הזמנה דרך האתר ואחרי כמה שעות קיבלתי שיחה שההזמנה התקבלה והיא בטיפול ו ברגע שהכל יהיה מוכן אני אמור לקבל עדכון נוסף כדי שאוכל להגיע לאסוף את ההזמנה (בחרתי איסוף עצמי) ויש להם גם משלוחים עד הבית .. בקיצור הייתי חייב לציין כי השירות שקיבלתי היה מעולה ומחיר כמו שרשום באתר ( בלי טריקים ובלי שטיקים 😜) ! כתובת האתר : www.marmos.co.il
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist