Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מידע נוסף על הוניגמן - עודפים

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מותגים ורשתות - חנויות בגדים

הוניגמן - עודפים

רשת הוניגמן

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9514399

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הוניגמן - עודפים
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על הוניגמן - עודפים

4
מחיר 4
זמינות 4
שביעות רצון 4
שירות 3
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אפשר למצוא מציאות
חנות עודפים גדולה מאוד שבאמת אפשר למצוא כלמיני פריטים במחירים מאוד הוגנים, יחסית למחירים המלאים בסניפים. אני רכשתי חולצה נעימה בהנחה משמעותית ויצאתי מרוצה. פתוחים גם בשבת, ותמיד שווה לעבור שם "על הדרך".
שווה להגיע
חנות עודפים גדולה בה כל המותגים של TNT והוניגמן במחירים זולים יותר, מבחר גדול, לכל הגילאים. הרבה מבצעים שווים. אני רכשתי כמה זוגות מכנסיים לקיץ לילדה.
ביגוד לכל הגילאים
רשת הוניגמן מקפידה על הלבשה לכל הגילאים. המותג KIDS מוכר במיוחד להורים שבינינו ויש בהחלט מקום להערכה. ביגוד אופנתי וחדיש במחירים הוגנים. בסניף העודפים אפשר למצוא מציאות מפתיעות במיוחד. יצאנו מהמתחם הם חולצה אופנתית לילדנו הפעוט יחד עם חוויית קנייה נעימה.
מאוכזבת
הוניגמן עודפים עד לפי כחודש הייתה חנות מאוד פופלרית בשבילי, החנות הייתה מאורגנת טוב לפי מחלקות והיה באמת כיף לקנות שם בגדים, אך משום מה מישהו שם החליט לעשות בלאגן ולאחד את כל המחלקות יחדיו מה שיוצר בלאגן גדול מאוד מאוכזבת ממה שהם עשו, נוסף על כך גם בכלל כח אדם לצורך ייעוץ ועזרה.
  • 1

9 סניפים של הוניגמן - עודפים

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist