Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
בית המפתח - אבי שוורץ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
7:30 - 16:30
24 שעות 052-2641000
צפה בשעות הפעילות

בית המפתח - אבי שוורץ בע"מ עוסקים בתחום הדלתות והמנעולים מעל ל-35 שנה. בית המפתח - אבי שוורץ מתמחים בדלתות פלדה ודלתות ביטחון, ומספקים מגוון שירותים משלימים, כגון: פריצת דלתות, תיקון דלתות, שיפוץ ומיגון דלתות, התקנת מנעולי ביטחון, התקנת מנעולים אלקטרו-מכניים, מנעולים חשמליים, שדרוג והחלפת פרזולים לדלת ועוד. החברה מעסיקה צוות מתקינים וטכנאים מקצועיים המתמחים בתחום המיגון והמנעולים, העובדים עם ציוד מקצועי ומכשור מתקדם, וזאת כדי להבטיח לכם שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

עוד פרטים

תחומי שירות

מנעולים ומפתחות פרזול פריצת מנעולים מנעולנות תיקון מנעולים החלפת מנעולים התקנת מנעולים תיקון צילינדר החלפת צילינדר תיקון דלתות התקנת מערכות מאסטר שירותי כספות מוצרי נעילה צילינדרים מנעולים מכירת דלתות דלתות כניסה דלתות ביטחון דלתות חסינות אש וירי דלתות אש מיגון לדלתות דלתות מעוצבות דלתות מיוחדות דלתות מוסדיות התקנת דלתות שיפוץ ושדרוג דלתות תיקון דלתות תיקון דלתות
עוד פרטים

מידע נוסף על בית המפתח - אבי שוורץ

אזורי שירות

בני ברק

תחומי העסק

דלתות

תחומי עיסוק נוספים

כספות וקופות פלדה

מנעולנים

מוצרי פרזול

סוג הדלת

דלתות פלדה

דלתות משולבות

מאפיינים נוספים

פריצת מנעולים

אפשרות רכישה באמצעות האינטרנט

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5700980

פקס 03-6198986

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בית המפתח - אבי שוורץ
נווט

יצירת קשר עם בית המפתח - אבי שוורץ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על בית המפתח - אבי שוורץ

2.8
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 4
עמידה בזמנים 1
זמינות 4.3
שביעות רצון 2.6
שירות 3.5
איכות 2.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא מתנהג באופן מקצועי ויקר
הגעתי דרך המלצה של בעל מקצוע וממש התאכזבתי מחיר מופקע, יותר יקר מהמתחרים וגורר אותי שבוע עם ההזמנה ובסוף מודיע ל י שהוא לא יכול לבצע כי הוא מלא ובנתיים נשרף לי הזמן ולא סיפקתי את הדלתות לפרוייקט בזמן את אני לקוח מאוכזב .
פניתי לבית העסק על מנת להחליף דלת. קיבלתי שירות מקצועי, יחס אדיב והסבר מדוייק, שילמתי מחיר סביר, בחנתי הצעות נוספות ובחרתי בהם על סמך המלצה.
ביצע עבודה והשאיר שטח מלוכלך, מאובק ומרובה פסולת
בעל המקצוע התקין דלת מקשרת בין חדר המדרגות לגג. הגיע בבוקר וצלצל בדלתות הדיירים, כנראה בכדי לבקש נקודת חשמל. לאחר ביצוע העבודה, חזרו בסוף יום העבודה דיירי הבניין לביתם וגילו חדר מדרגות מלוכלך, מאובק ומלא פסולת. כשהתקשרתי אליו לבקש שינקה את זה, אמר "לא היום". כששאלתי מתי, ענה משהו כמו "לא יודע, אין לנו זמן". אמרתי לו שאפנה למנהל הבניין על מנת שיטפל בזה מולו. השיב לי: "תפנה למי שאתה רוצה" וטרק. למרבה הצער, כמו בעלי מקצוע רבים אחרים - אכפת לו רק מביצוע העבודה שלו ומהכסף. כל השאר - שיישרף מבחינתו. אני לא עובד בד"כ עם בעלי מקצוע חסרי תודעת שרות כאלה, ולא ממליץ, ולו בגלל ההערה המזלזלת שלו וחוסר הנכונות לנקות אחריו.
פניתי ל"בית המפתח-אבי שוורץ" על מנת לקנות דלת כניסה לבית, קיבלתי שירות מיקצועי, הוא בעל מקצוע, יחס אדיב, הוא עמד בזמנים, שילמתי מחיר טוב מאוד, ביררתי מחירים ופניתי אליו כי אני מכיר אותו.
שקיפות לא היתה מזיקה לעסק
הפניה בוצעה באתר זאפ, בעל החברה בכבודו הגיע לקחת מידות תוך 3 ימים והתקנה בוצעה גם תוך 3 ימים עד כאן הדברים הטובים, הביצוע לוקה בחוסר אסטטיקה ,הבעיה הישראלית נשארה בפיניש וחבל
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

21/10/2015

הלקוח הזמין דלת פלדת רגילה של רב בריח שהותקנה על משקוף עץ קיים במקום דלת עץ ישנה שהייתה ללקוח. ההתקנה בוצעה בצורה מקצועית על ידי מתקין מוסמך לפי כללי ההתקנה של רב בריח. הלקוח היה מרוצה מההתקנה של הדלת אבל דרש החלפת מסגרות עץ ישנות שהיו לו מסביב למשקוף. הוסבר ללקוח שהמסגרות אינן חלק מהפלדלת, אין מסגרות כאלו כלל ברב בריח ולכן המתקין לא יכול להחליפן. הובהר ללקוח שהחלפת המסגרות יכולה להתבצע רק ע"י נגר פרטי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist