Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
7:30 - 22:00
6:30 - 14:00
19:00 - 23:00
צפה בשעות הפעילות

יש, ויש חסד רשתות המזון הזולה בישראל.הרשת מציעה חוויית קנייה פשוטה והוגנת, במחירים זולים תמיד, ומבטיחה כרשת מזון בפריסה ארצית רחבה - לכבד את הדברים החשובים לכל מגזר ומגזר.
כשרות הנה פרמטר מרכזי עבור חלק נכבד מלקוחות הרשת, ולכן אנו מעמידים לשירותכם מגוון כשרויות מהודרות אשר יאפשרו לכם להמשיך ולצרוך את המוצרים אותם אתם צריכים ורוצים ללא הגבלה וללא פשרה.

עוד פרטים

מידע נוסף על יש בשכונה

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

יש

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 02-5814166

מפה

Navigate
מפת הגעה אל יש בשכונה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על יש בשכונה

3.5
ציון כללי 3.3
שירות 4.3
מחיר 5
זמינות 4.6
שביעות רצון 5
שירות 3
איכות 4.8
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
משתף את החוויה שלי, חיכיתי בקופה ראשית זמן רב, שאלתי את אחד הקופאיות מי בקופה הראשית והבנתי שהקופאית הראשית ממש לידי ולא מזיז לה שאני מחכה(היא רואה שאני מחכה) לא שפטתי וניגשתי אליה ושאלתי אותה אם היא בקופה הראשית, היא אמרה לי, תמתין בעצבים. אז המתנתי, שאלתי אותה שאלה שירותית, משהו כללי על מדיניות הסניף, היא התרגזה וצעקה עלי, אמרתי לה שהיא יכולה להגיד שבסניף הזה המדיניות שונה,הכל בסדר, אין צורך לצעוק עלי, היא היתה ממש תוקפנית אלי ונאלצתי לצאת מהחנות ולקנות את הקניה לפורים בסופר אחר, חבל שלא מלמדים א, ב ביחסי אנוש, שירות כזה לא נתקלתי מזמן, וההוכחה שיצאתי מהחנות וחשבתי מסלול מחדש וקניתי במקום אחר..
‏נכנסתי להחזיר בקבוקי פיקדון ההתנהגות של המנהל בסניף מזעזעת בסוף הוא משתולל ואומר כאילו אתם באים עם יהלומים אני לקוח מכובד אני קונה ברשת הרבה וזה פשוט מזעזע
חנות מעולה. תמיד יש חניה.
חנות מצויינת. בדרך כלל חנויות עם כל המוצרים (פינת קצבים, פינת גבינות וכו׳) מאוד עמוסות. שם לא עמוס בכלל, ותמיד יש חניה (חייה של העירייה, לא שלהם). אהבתי את הקופות שהקונים מעבירים בעצמם.
בסדר
השירות יחסית טוב אבל המשלוחים הפכו לזוועה פשוט זוועה אלו שעושים את המשלוח בקושי זזים מדברים בזלזול זוקרים את הדברים פעם אחר פעם ,עושים בכוונה אם מעירים להם ומגיעים באיחור רב מהזמן הנחוץ וזה אחרי כמה וכמה פעמים שזה חזר על עצמו ושהתלוננו למנהל זה הפך גרוע יותר וחבל את הקניה הגדולה כבר כניראה לא נעשה שם יותר כי גם עד שהם מביאים הם משאירים מחוץ לדלת גם לא דופקים ו90 אחוז מגיע שבור,פתוח ומפורק או שפשוט לא מגיע!!
מבצעים טובים, לא יקרים מידיי.
שירות טוב,מדפים מלאים ומסודרים ,אפשר למצוא כל מה שמחפשים ובמחירים זולים יחסית לאחרים!!! מומלץ מאוד
  • 2
  • 1

22 סניפים של יש בשכונה

יש חסד, ירושלים

ברכת אברהם 22, ירושלים

02-5870977 02-5870977

יש חסד, ירושלים

נג'ארה 2, ירושלים

02-6513567 02-6513567

יש בשכונה, ירושלים

שאולזון 56, ירושלים

02-6524536 02-6524536

יש חסד, ביתר עילית

הר"ן 6, ביתר עילית

02-5606664 02-5606664

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist