Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
רהיטי דורון עיצובים בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על רהיטי דורון עיצובים בע"מ

אזורי שירות

נתניה

תחומי העסק

רהיטי ילדים ונוער

תחומי עיסוק נוספים

רהיטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-8652590

עסק זה נמצא בביג פולג

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רהיטי דורון עיצובים בע"מ
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על רהיטי דורון עיצובים בע"מ

4
ציון כללי 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חווית קנייה נוראית
שירות גרוע , מוצרים המגיעים פגומים ואיכות הרכבה ירודה- אכזבה ענקית. הסיפור מתחיל באיחור גדול בזמן האספקה , בתחילה התירוץ היה הגיוני(מגיפת הקורונה), אך גם לאחר שכל ספק אחר חזר לעבודה רגילה וסיפק את המוצרים ,רהיטי דורון טענו שהם עדיין סגורים ולא מוכנים לספק את המוצרים אשר נקנו אצלם. להשיג את שירות הלקוחות היה כמעט בלתי אפשרי,גם לאחר שחזרו לעבודה שגרתית. ציפינו לקבל את המוצרים זמן קצר לאחר החזרה שלהם לפעילות,אך המוצרים סופקו רק 3 שבועות לאחר החזרה שלהם לפעילות ! (זאת למרות האיחור המקורי הגדול). המוצרים שהותקנו, הורכבו בצורה לא תקינה(ארון הורכב בצורה לא תקינה, גלגלי שולחן עבודה שהותקן מתפרקים ). בנוסף , שולחן עבודה הגיע פגום, עם חור בפלטה העליונה . ביקשנו להחזיר את השולחן הפגום, אך רהיטי דורון לא הסכימו וטענו שהיינו צריכים לעדכן את המרכיבים בזמן ההרכבה לגבי הפגמים (הותקנו אצלנו 3 מוצרים שונים,בזמן שהייתי עם 3 ילדים קטנים,כך שהיה בלתי אפשרי לבדוק באופן יסודי את המוצרים בזמן ההרכבה,במיוחד כאשר המרכיבים ברחו מיד לאחר שסיימו ,עדכנו את רהיטי דורון על הפגמים מיד לאחר שגילינו אותם ,יום לאחר ההתקנה). בשורה התחתונה,שירות גרוע (מי שרוצה דוגמא לרמת השירות ,יכול להסתכל על התגובות שלהם לתלונות של לקוחות-מצרף 2 דוגמאות), מוצרים שמגיעים פגומים ואיכות הרכבה ירודה . ממליץ בחום לא לחזור על הטעות שלנו ולקנות ברהיטי דורון !
מושלם
החנות הראשונה שנכנסתי שירות מקסים מלאי סבלנות ומקצועיות ונותנות יחס אישי ואמין תודה רבה מאוד לשושי ולאוסנת מנהלת החנות !
חנות רהיטי ילדים מומלצת - מחיר הגיוני ושירות מעולה
זו כבר רכישה שנייה שלנו מרהיטי דורון, וגם הפעם רכשנו ריהוט לחדר של הילדה, במחיר שהיה הרבה יותר נמוך מחברות הרהיטים המתחרות כמו חמישה נגרים או שגם. הריהוט הגיע היום בבוקר - שבוע לפני המועד עליו התחייבו, בתיאום מועד אספקה שיהיה נוח לנו. בשונה מפינת האוכל שהזמנו לא מזמן מחנות אחרת, ואיחרו באספקה, וטעו בבד הריפוד, ולא התייחסו יפה, רהיטי דורון מספקים בזמן, באיכות גבוהה, וללא שום טעויות, ואפילו המתקין היה נחמד מאוד. יישר כוח לחברה הזו.
רהיטי דורון סניף פולג
הזמנו ספריה , שירתה אותנו נאמנה רותי מנחם, וגם הספריה הגיע כמו שהזמנו.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist