Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
דור ספורט - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

אנו בדור ספורט מציעים את כל סוגי מכשירי הכושר הביתיים: הליכונים, מכשירים לכפיפות בטן, משקל ומד אחוזי שומן, מסלולי ריצה, אופני כושר, טרמפולינות, שולחנות טניס, מזרני יוגה, ועוד. כל המוצרים שלנו נמכרים במחירים משתלמים במיוחד, ממיטב היצרנים והחברות. בנוסף, אנו מציעים שירותי השכרת ציוד ספורט, על בסיס חודשי או ליסינג, ובהתאם ליכולתכם האישית.

עוד פרטים

מידע נוסף על דור ספורט

אזורי שירות

בני עטרות

תחומי העסק

מכשירי כושר ביתיים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 077-4545457

פקס 072-2222376

פקס נוסף 077-4503435

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דור ספורט
נווט

יצירת קשר עם דור ספורט

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על דור ספורט

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 3
זמינות 3
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות מעולה מבחר גדול של מוצרים רכשתי הליכון הגיע תוך יומיים ממליץ בחום אני רוכש רק בדור ספורט
תגובות (1)

שגיא - תמונה
תגובה של בית העסק

20/12/2022

תודה רבה כיף לשמוע תהנה מהמסלול
שירות גרוע, מסירים אחריות
השכרנו הליכון, כשהביאו אותו הפעילו לדקה וחתמנו שהוא פועל. לאחר חצי שעה המכשיר קיצר את כל הבית והפסיק לעבוד. כשהתקשרנו טלפונית קבלנו תגובה תפתחו תתקנו משלא רצינו כדי לא להרוס טענו שכנראה הרסנו אותו, אחרי נדנודים חוזרים ונשנים הם שלחו טכנאי שלא הסכים לשלם על חניה ורצה שיבואו לשמור לו על הרכב מכיוון שהיה אדם אחד בבית (שהפסיד יום עבודה בשביל זה) לא יכולנו אז הוא חזר ולא תיקן. אחרי שפנינו להגנת הצרכן לפני חודש הם ענו שהם ישלחו צוות של 2 טכנאים, כמובן שעד היום זה לא קרה. בנתיים אנחנו תקועים בבית עם מכשיר שלא פועל ותופס מקום כבקשתינו היחידה מהחנות, בואו קחו אותו!!! בקיצור, לא כדאי לעשות עסקים עם אנשים שאחרי שקיבלו את הכסף לא זוכרים מי אתה. חבל!!!
פניתי לבית העסק לצורך רכישת טרמפולינה. קיבלתי שירות אדיב ונחמד מאוד. בחנתי הצעות נוספות בחרתי בו בגלל שהמוצר טוב ובמחיר טוב.
תגובות (1)

שגיא - תמונה
תגובה של בית העסק

20/07/2017

תודה רבה אנו שמחים על הפרגון
התנערות מאחריות
בתאריך 29/5/11 רכשתי אופני ספורט בחנות הנ"ל. המשלוח הגיע בזמן, אך לא סופקה תעודת אחריות. יצרתי עימם קשר, ונאמר לי כי החשבונית מהווה תעודת אחריות. לאחרונה החלו האופניים להרעיש בזמן פעילות, עד שפסקו מלפעול. פתחתי את המכסה וראיתי כי הרצועה שחוקה לגמרי, ואף יצאה ממקומה עקב שבר במסילה. יצרתי קשר עם החנות, ונעניתי במייל כי הפנייה הועברה לשירות לקוחות. לאחר מספר ימים שלא יצרו עימי קשר, פניתי טלפונית, ונאמר לי כי אין לי אחריות כיון שפתחתי את המכסה. טענתי כי פתיחה של 2 ברגים בכדי לראות מה מצב האופניים לא אמורה לבטל אחריות וכי מדובר בתירוץ בכדי לא לעמוד מאחורי האחריות. כ"כ, כיון ולא נמסרה לי תעודת אחריות ששם אולי מופיעים סעיפים מגבילים, אין הגבלות אלו חלות עלי. אמרו לי שיבדקו את הדברים ויחזרו אלי, ואכן למחרת הגיע טכנאי ע"מ לתקן את האופניים. הוא טען כי אין אחריות על שבר המסילה ודרש 200 ש"ח עבור החלפתו. הוא טען כי זה "קורה לפעמים", לרוב עקב נפילה או שימוש בנסיעה לאחור או עקב שהייה בשמש. כל האפשרויות הנ"ל לא התקיימו במקרה זה, ולכן שוב מדובר בניסיון עלוב להתחמק מאחריות. לאחר שהודיע טלפונית למנהל כי הנני מסרב לשלם, הוא עזב את ביתי ללא שתיקן דבר. שורה תחתונה: אם הנכם מעוניינים בכאב ראש, חוסר ביטחון במוצר, ועלות אחזקה שנתיים של 200 ש"ח, רכשו אך ורק בדור ספורט.
תגובות (1)

שגיא - תמונה
תגובה של בית העסק

10/05/2012

תלונת הלקוח ניבדקה ונמצא כי הלקוח גרם לנזק בעת שפתח את האופניים וגרם לחלק להשבר מכיוון שלא ישתמש בכלים מתאימים עם זאת מלפנים משורת הדין נשמח לתקן ללקוח את המכשיר בעלות סימלית של 50 ש"ח בברכה אלון זאבי
הליכון, שביעות רצון מוחלטת
קניתי הליכון דרך האינטרנט, קיבלתי אותו בזמן, הכל מצויין. צריך להזהר מאד עם השעונים, כי הם מתקלקלים בקלות, (מתנתקים מהאופניים) ועלות תיקון היא 50 שקלים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist