Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אופטימייז מחשבים בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

אופטימייז מחשבים בע"מ בפתח תקווה, מתמחה בשיווק ומכירת מחשבים ניידים וטאבלטים של מגוון החברות, כולל מכירה של ציוד היקפי ואביזרים נלווים למחשבים, כמו כרטיסי הרחבה למחשבים ניידים, תיקים לניידים, כוננים קשיחים, שרתים למחשבים, מסכי מחשב, מצלמות, מדפסות, מקלדות, עכברים, רמקולים, תוכנות מחשב, תוכנות אנטי וירוס ועוד. בנוסף מספקת המעבדה שירותי תיקון למחשבים ניידים ולטאבלטים, שירותי שחזור מידע והצלת נתונים, שירותי תמיכה לעסקים ועוד.

עוד פרטים

מידע נוסף על אופטימייז מחשבים בע"מ

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

מחשבים ניידים וטאבלטים

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3215369

טלפון נוסף 03-9215521

פקס 03-9216845

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אופטימייז מחשבים בע"מ
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על אופטימייז מחשבים בע"מ

4.5
ציון כללי 5
שירות 5
מחיר 4
זמינות 4.8
שביעות רצון 5
שירות 4.7
איכות 4.6
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הגעתי לעסק על בגלל שחיפשתי מתאם למערכת ראש (אוזניה + מיקרופון) לצערי לא היה להם במלאי. אבל השירות שקיבלתי לאין שיעור. לאחר שיחה קצרה בוואצאפ הבחוא הבין שאני במצוקה. אמרו לי להגיע למקום לקבל אוזניות בחינם כדי שאוכל להמשיך לעבוד. אז הגעת למקום ויצאו אליי והביאו לי אוזניות משומשות באיכות גבוהה מאוד. אפילו לא רצה לקחת כסף. בנוסף גם הביאו לי הנחה לקנייה של אוזניות אחרות בהזמנה מיוחדת. לסיכום.... חווית שירות, אדיבות ונתינה שאין כמותה.. תודה תודה תודה.
חברה עם תודעת שירות גבוהה
במקרה הגעתי אליהם, שירות ברמה מאד גבוהה, תקנו לי את המחשב הנייד במחיר סביר מאד וקניתי עזרים למחשב.
פניתי ל"אופטימייז מחשבים בע"מ" לצורך תיקון מחשב. הם אדיבים ומקצועיים. עומדים בזמנים. המחיר בהתאם. לא ביררתי מחירים במקומות נוספים. פניתי ל"אופטימייז מחשבים בע"מ" מכיוון שהם קרובים למקום העבודה שלי.
פניתי לתיקון מחשב. השרות היה מצויין, היו אדיבים אלי, קיבלתי את השרות בזמן, המחיר היה סביר והוגן, חיפשתי, וחזרתי אליו, מנאמנות.
פניתי אל "אופטימייז מחשבים בע"מ" לשם התקנת מחשבים. מצאתי את בית העסק לאחר חיפוש ממוקד באינטרנט. בסך הכל הייתי מרוצה ביותר מהשירות המצויין והמחיר הטוב.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist