Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
זול 4 יו - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על זול 4 יו

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

ציוד ואביזרים למחשבים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-2645622

טלפון נוסף 03-6729003

מפה

Navigate
מפת הגעה אל זול 4 יו
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על זול 4 יו

4
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 4.5
זמינות 4
שביעות רצון 4.8
שירות 4.5
איכות 3.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות גרוע בחנות במודיעין
נמסר ביום שישי בבוקר טלפון לתיקון. יידעו אותי שיהיה מוכן ביום ראשון. ביום ראשון שעות פעילות החנות הם מתשע וחצי. רק בשעה 10 ענו לטלפון. התשובה שלהם: הטכנאי שטיפל בזה לא נמצא ויגיע ב12 הם לא יודעים באיזה מכשיר מדובר. מסרתי להם את הפרטים וביקשתי שיצרו איתו קשר טלפוני על מנת לזרז את זה. הבטיחו לי שזה יעשה ויחזרו אלי. אף אחד לא חזר. ניסיתי להשיגם טלפונית וביקשתי גם מסניף רמת גן שישאירו להם הודעה ובמשך שעתיים הקו היה תפוס. בלית ברירה, הגעתי לחנות באחת וחצי והתשובה שקיבלתי על זה שאי אפשר להשיג אותם היתה שזה מה שיש והטלפון עדיין לא מוכן. הבהרתי להם שזה לא מקובל עלי ובתגובה המוכר החצוף הציע לי שיסגור את הטלפון ויחזיר לי אותו כמו שהוא. יצאתי מהחנות עם הטלפון. המכשיר שלא היה אמור לעבוד להפתעתי הרבה עבד מצויין. אז כן, אולי אתם יודעים למכור טלפונים אבל לתת שרות מינימלי ולדעת מה בכלל קורה אצלכם זה ממש לא.
שירות מדהים מדהים מדהים
נכנסתי לחנות והיתה שם בחורה בשם גלי,לא עזבה אותי עד שמצאה לי את המכשיר הכי מתאים לי תוך כדי שירות וידע מעולים. מומלץ בחום גם מחירים וגם שירות חבל על הזמן. אם אתם נכנסים לחנות תחפשו רק את גלי.
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש 2 מכשירי טלפון סלולרי, קיבלתי שירות אדיב למרות ששני לקוחות שהיו לפני צעקו כי לא היו מרוצים, המוצרים התקבלו במקום ושילמתי מחיר סביר, בחרתי בו מכיוון שבדקתי במס' חנויות ורק אצלו היה את מה שחיפשתי.
פניתי לחנות בכדי לרכוש טבלאט, השירות והיחס שקיבלתי היו בסדר גמור, ההספקה הייתה במקום, שילמתי לדעתי מחיר סביר, בחנתי עוד מקומות אחרים ופניתי אליהם בגלל שהם במקום נגיש ובמחיר טוב.
רכשתי ב "זול 4 יו" מצלמת "פנסוניק" fz150
חזרתי לעסק לאחר מספר ימים . המטען של סוללת המצלמה לא הטעין . איציק בקש ממני להמתין 10 דקות (משום שבעסק לא היה מטען חליפי} . הוא עזב את העסק וחזר לאחר כ 10 דקות עם מטען חדש עבורי .
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist