Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אייץ אם די יבוא ושיווק בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

חברת אייץ אם די יבוא ושיווק בע"מ מציעה ללקוחותיה מלאי עצום של מחשבים ניידים וטאבלטים מטעם היצרנים המובילים בשוק, כמו גם מטענים למחשבים ניידים, סורקים, עכברים, מצלמות רשת, סוללות ועוד. החברה עוסקת בייבוא אישי של מוצרים מעולם המחשבים, כך שאצלה תוכלו למצוא לא פעם מוצרים שבדרך כלל לא מגיעים לישראל. אייץ אם די יבוא ושיווק בע"מ הוקמה בשנת 1993 ועושה הכול כדי להציע ללקוחותיה את המוצרים הטובים ביותר בעולם.

עוד פרטים

מידע נוסף על אייץ אם די יבוא ושיווק בע"מ

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

מחשבים ניידים וטאבלטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-5232061

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אייץ אם די יבוא ושיווק בע"מ
נווט

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על אייץ אם די יבוא ושיווק בע"מ

2
מחיר 1
זמינות 5
שביעות רצון 1
שירות 3
איכות 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הזמנת סוללה למחשב נייד סוני
הזמנתי את הסוללה ב-2 לאוקטובר. קבלתי אותה בסוף חודש אוקטובר. כך נשארתי ללא מחשב במשך חודש שלם. הסוללה החדשה שקבלתי מחזיקה פחות משעה ללא טעינה. המחיר של הסוללה גבוה יותר מזה של בתי עסק אחרים.
תגובות (1)

מיכאל - תמונה
תגובה של בית העסק

31/12/2012

1.אכן הלקוח הזמין ב 2 לאוקטובר סוללה .באתרי צויין זמן אספקה 21 ימי עסקים. 2.הסוללה נשלחה ללקוח בדואר רשום ב-28 לאוקטובר ונמסרה לידיו ב-30 לאוקטובר היינו בתוך המועד שנקבע בהזמנה כמועד האספקה. 3.הלקוח עד ליום פרסום זה לא התלונן בכל דרך שהיא ובאם היה עושה כן לא היתה מניעה שתלונתו תטופל על הצד הטוב ביותר ומעבר לכך הסוללה היתה מוחלפת בסוללה חדשה במסגרת שנת האחריות ללא כל דרישה כספית נוספת. 4.אנו נוהגים לתת שירות טוב ומהימן ללקוחותנו צר לנו שהלקוח נמנע מלפנות אלינו בתלונה כל שהיא על טיב המוצר להלן טופס משלוח ,אישור קבלה, דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 28/10/2012 באמצעות יחידת הדואר רמת יצחק אשר ברמת גן. דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 30/10/2012 באמצעות יחידת הדואר המרכזית אשר בעומר.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist