Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:00 - 22:00
6:00 - 16:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על כל-בו חצי חינם

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

כל בו חצי חינם

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-7357230

מפה

Navigate
מפת הגעה אל כל-בו חצי חינם
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על כל-בו חצי חינם

4.5
ציון כללי 4.2
שירות 4.3
מחיר 4.2
זמינות 4.7
שביעות רצון 4.3
שירות 4.3
איכות 4.6
שביעות רצון מהמחיר 4.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
התאהבתי!!!! אחרי 3 נסיונות ממש לא מוצלחים עם רשת אחרת, חזרתי לסחוב שקיות ראיתי לאחרונה המלצה על חצי חינם, והזמנתי עכשיו פעם שניה, וברור לי שהפסקתי לסחוב שקיות. מחירים פיירים (יחסית לישראל חח) בשני המשלוחים היו חסרים פריטים בודדים ממש (לדוגמא בהזמנה השניה 89 מוצרים הגיעו, 6 היו חסרים שגם הם מובנים לחלוטין (חלב עמיד קטן, שברוב המקומות חסר רוב הזמן, פרי ספציפי, מרכך כביסה בריח ספציפי וכדומה) ואהבתי גם את מבנה החשבונית שבה מפרטים את החוסרים, ובנפרד משאר המוצרים (בצורה ברורה) הכל ארוז ממש יפה, מגיע קר, שלם, מפנק עומדים בזמנים שליחים ממש נחמדים, מרגיעים כשמתנצלת שאין מעלית וזאת קומה רביעית. בקיצור יודעים לתת שירות, חוויה ורצון להמשיך.
סניף ענק
סניף ענק מבחר ענק של מוצרים שלא מצאתי בסניפים אחרים.אוכל מוכן בשפע. סניף נקי ומסודר .חווית הקניה פגמה כשעמדנו בתור לקופאית ,היא הייתה עסוקה בלדעת מתי היא יוצאת להפסקה ולא הייתה מרוכזת. מחירים זולים יחסית לסופרים המתחרים.
סופר שכיף לקנות בו
סופר גדול (מרכול ושוק ירקות מופרדים) נקי ומסודר תמיד. אין ריחות רעים. (אפילו השירותים סבילים חחח) מגוון רחב של מוצרים, לכל אדם (ואפילו לבע"ח בקומה השנייה) אגב קומה שנייה- יש ביגוד, טקסטיל לבית, מוצרים לבית ולילדים, כלי עבודה, בישול, ניקיון ואפילו לרכב... מבחינת מחיר יש מוצרים שמחירם הכי נמוך בשוק, אבל יש מוצרים שוליים שמחירם פי 2. אבל בסך הכל עדיין משתלם שם. כמעט ואין תורים ארוכים. חנייה דו קומתית- עם גג ובלי. מקום נגיש מאוד, יש מעלית ודרגנוע. מעברים רחבים.
סניף גדול ומרווח
הגעתי לחצי חינם מכיוון שהיה מבצעים טובים לתינוקות. סניף גדול ורחב אך לי כאמא הוא עמוס מדי ועושה לי חשק רק לסיים ולצאת. מחלקת הבשר נהדרת. מה שאותנו ביאס מאוד זה כך שבסיום הקנייה יש לצאת ולהיכנס למתחם נוסף של ירקות שגם בו יש קופה. אי אפשר לעשות את כל הקנייה ביחד. זה מאוד מתיש להורה שרק רוצה לסיים את הקנייה ולהגיע הביתה. העגלה של הילדים זה בהחלט פלוס רציני. מחירים סה"כ טובים.
ענק ומשתלם במיוחד
אחד הסניפים היותר גדולים של חצי חינם ובכלל. יצא לנו לקנות ברשת בעבר, אבל היום היה משתלם במיוחד. בקופות תורים קצת ארוכים והיה עוזר לו היו אורזים שעוזרים לקצר את זמן ההמתנה. אבל זה מתגמד לעומת המחירים הסופר משתלמים. יישר כוח.

7 סניפים של כל-בו חצי חינם

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist