Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
8:30 - 22:30
9:00 - 16:00
חצי שעה אחרי צאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

ברוכים הבאים לעולם של Laline, עולם שיצרנו בשנת 1999 וכמו זה האמיתי ממשיך להתפתח,
להתחדש ולצמוח מאז. מחנות קטנה ומקסימה במרכז תל אביב, הפכנו לרשת המובילה בישראל למוצרי
טיפוח ולייף סטייל לגוף ולנפש, עם למעלה מ- 100 חנויות בארץ ובעולם.
קולקציית המוצרים שלנו מציעה מבחר מוצרים לטיפוח הגוף, אמבט ורחצה, פילינגים ובישום; מוצרי איפור, לקים, טיפוח ויופי לפנים; פינוקי אווירה ארומאטיים לבית וכן מוצרי לייף סטייל להשלמת החוויה.אנחנו מטביעים בכל פריט ופרט בעשייה שלנו: מחדשנות בפיתוח המוצרים ועד הקפדה על איכות המרכיבים, מהדיוק בעיצוב האריזות ועד הרומנטיות הקסומה של החנויות.כל אלה נעשים בחדוות יצירה ההופכת את המפגש בין גוף לנפש לחגיגה של הנאה ואסתטיקה.

עוד פרטים

מידע נוסף על ללין

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

תמרוקים ובשמים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - תמרוקים

ללין

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 054-3345030

עסק זה נמצא בקניון עזריאלי - תל אביב

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ללין
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על ללין

4
ציון כללי 5
מחיר 3
זמינות 4.5
שביעות רצון 3
שירות 2.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ללין עזריאלי
המוצרים של ללין מצויינים ומפנקים. קניתי במבצע 3+3 שהוריד את המחירים משמעותית. המחירים ברשת לא נמוכים בפני עצמם, אך גם אינם מאוד גבוהים. שווה להיכנס לבדוק מבצעים מדי פעם. השירות היה מצויין, אדיב, סבלני ועם חיוך! נהנתי מאוד לקנות שם.
אוהבת את המוצרים, לא את השירות
לרוב, אני מאוד אוהבת את המוצרים של ללין ויש לי המון מוצרים מהם, אך בסניף עזריאלי, השירות ת-מ-י-ד גרוע! בכל פעם שאני מגיעה לסניף הזה (יכולה לספור 4 פעמים שזכורות לי) אני מקבלת שירות על הפנים. המוכרות בקושי מתייחסות, במקום לתקתק את כל האריזות והחשבונות, אני מוצאת את עצמי עומדת חצי שעה בתור לקנות מוצר אחד כשלפניי בסך הכל שלוש קונות (ויש שתי קופות!) - תמיד הן מפעילות רק קופה אחת ופותחות אחת בהמשך, רק אם יש לחץ... פשוט לא ייתכן.
שירות גרוע
נכחתי במקום עם חברה שלי שרצתה לקנות פריט בעשרה שקלים. היה תור ארוך ורק קופה אחת פעילה. חברה שלי ביקשה בצורה מנומסת מהבחורה שלפניה אם ניתן לעבור לפניה כדי לשלם במהירות (לכל השאר היו כמה פריטים וחלקן רצו לעטוף). הבחורה לא הסכימה. חברה שלי חיכתה בנימוס וביקשה מהבאה לעבור, שגם לא הסכימה. לאחר שהחליטו לפתוח קופה חדשה, חברה שלי הלכה לכיוון ורצתה לשלם (היה לה מטבע של עשרה שקלים ביחד, עניין של עשר שניות ואפילו פחות). הבחורות בתור התחילו לצעוק עליה ואמרו שיש תור, והקופאית שבתור הקודם אמרה לקופאית שפתחה את הקופה החדשה שלא תיתן לחברה שלי שירות. ביקשנו את השם שלה וחברה שלי מתכוונת להתלונן. שירות גרוע - צריך לדעת שאף פעם לא מתייחסים כך ללקוח, ובטח ובטח שלא אומרים לו שהוא לא יקבל שירות.
אני מאוהבת
אני ממש אוהבת את מוצרי ללין- לאחרונה נחשפתי לספרי גוף שלהם שאני צמודה אליו
  • 1

111 סניפים של ללין

ללין, תל אביב

ויצמן 14, תל אביב

054-3345865 054-3345865

ללין, תל אביב

אבן גבירול 71, תל אביב

054-3345054 054-3345054

ללין, תל אביב

דיזנגוף 50, תל אביב

054-3345055 054-3345055

ללין, תל אביב

ניסים אלוני 10, תל אביב

054-3345082 054-3345082

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist