ברוכים הבאים לעולם של Laline, עולם שיצרנו בשנת 1999 וכמו זה האמיתי ממשיך להתפתח, להתחדש ולצמוח מאז. מחנות קטנה ומקסימה במרכז תל אביב, הפכנו לרשת המובילה בישראל למוצרי טיפוח ולייף סטייל לגוף ולנפש, עם למעלה מ- 100 חנויות בארץ ובעולם. קולקציית המוצרים שלנו מציעה מבחר מוצרים לטיפוח הגוף, אמבט ורחצה, פילינגים ובישום; מוצרי איפור, לקים, טיפוח ויופי לפנים; פינוקי אווירה ארומאטיים לבית וכן מוצרי לייף סטייל להשלמת החוויה.אנחנו מטביעים בכל פריט ופרט בעשייה שלנו: מחדשנות בפיתוח המוצרים ועד הקפדה על איכות המרכיבים, מהדיוק בעיצוב האריזות ועד הרומנטיות הקסומה של החנויות.כל אלה נעשים בחדוות יצירה ההופכת את המפגש בין גוף לנפש לחגיגה של הנאה ואסתטיקה.
המוצרים של ללין מצויינים ומפנקים.
קניתי במבצע 3+3 שהוריד את המחירים משמעותית.
המחירים ברשת לא נמוכים בפני עצמם, אך גם אינם מאוד גבוהים. שווה להיכנס לבדוק מבצעים מדי פעם.
השירות היה מצויין, אדיב, סבלני ועם חיוך!
נהנתי מאוד לקנות שם.
לרוב, אני מאוד אוהבת את המוצרים של ללין ויש לי המון מוצרים מהם, אך בסניף עזריאלי, השירות ת-מ-י-ד גרוע! בכל פעם שאני מגיעה לסניף הזה (יכולה לספור 4 פעמים שזכורות לי) אני מקבלת שירות על הפנים. המוכרות בקושי מתייחסות, במקום לתקתק את כל האריזות והחשבונות, אני מוצאת את עצמי עומדת חצי שעה בתור לקנות מוצר אחד כשלפניי בסך הכל שלוש קונות (ויש שתי קופות!) - תמיד הן מפעילות רק קופה אחת ופותחות אחת בהמשך, רק אם יש לחץ... פשוט לא ייתכן.
נכחתי במקום עם חברה שלי שרצתה לקנות פריט בעשרה שקלים. היה תור ארוך ורק קופה אחת פעילה. חברה שלי ביקשה בצורה מנומסת מהבחורה שלפניה אם ניתן לעבור לפניה כדי לשלם במהירות (לכל השאר היו כמה פריטים וחלקן רצו לעטוף). הבחורה לא הסכימה. חברה שלי חיכתה בנימוס וביקשה מהבאה לעבור, שגם לא הסכימה. לאחר שהחליטו לפתוח קופה חדשה, חברה שלי הלכה לכיוון ורצתה לשלם (היה לה מטבע של עשרה שקלים ביחד, עניין של עשר שניות ואפילו פחות). הבחורות בתור התחילו לצעוק עליה ואמרו שיש תור, והקופאית שבתור הקודם אמרה לקופאית שפתחה את הקופה החדשה שלא תיתן לחברה שלי שירות. ביקשנו את השם שלה וחברה שלי מתכוונת להתלונן.
שירות גרוע - צריך לדעת שאף פעם לא מתייחסים כך ללקוח, ובטח ובטח שלא אומרים לו שהוא לא יקבל שירות.