Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ג'
ימים ד', ה'
יום ו'
8:00 - 22:00
7:30 - 23:00
7:30 - 15:30

בחורף עד 13:30

צפה בשעות הפעילות

רמי לוי שיווק השקמה הינה רשת מרכולים קמעונאית הפועלת במתווה ייחודי של רשת דיסקאונט,החברה פועלת במתווה ייחודי בו העלויות התפעוליות זולות לרוב בעשרות אחוזים מהמקובל בשוק.תפיסה עולם צרכנית מהפכנית היא שעומדת בבסיס הצלחת החברה.
תפיסה זו רואה את רשת "רמי לוי שיווק השקמה" כחלק מן הקהילה הצרכנית, ומציבה את הקונה במרכז ומחויבת להיענות לצרכיו , להעניק לו סל מוצרים רחב ואיכותי , במחירים הנוחים ביותר.

עוד פרטים

מידע נוסף על רמי לוי שיווק השקמה

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

רמי לוי שיווק השקמה

זמינות

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 02-6331231

פקס 02-6797432

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רמי לוי שיווק השקמה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על רמי לוי שיווק השקמה

4.5
ציון כללי 5
שירות 5
מחיר 4
זמינות 4.6
שביעות רצון 4.2
שירות 3.8
איכות 4.6
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום שתמיד נעים להכנס ולקנות.
מבקש להביע את תודתי על ההשתדלות שלך מידיי שבוע, לאורך שנים!!!!, להוזיל את המחירים של כלל המוצרים שאני רוכש בסניף עין המפרץ, תמיד נעים להכנס לסניף כלל הצוות בעלי סבר פנים טובות, מאוד חייכנים סניף נקי ומסודר, מעולם לא הייתה טעות בין הרשום על המוצר ובין חשבונית בקופה, רמי לוי המכובד, מגיע לך פרס על הוגנות, על התחשבות בציבור הקונים, על רצון שלך להשיג ללקוחות מוצרים מצויינים בפחות כסף, תודה שיש במדינה שלנו בן אדם כמוך, מאחל לך את כל הטוב שבעולם , המון בריאות לך ולמשפחתך ולכל אלפי העובדים שלך, מאחל לך שתהיה שר האוצר במדינת ישראל, זו בדיוק התקופה שצריכים אדם כמוך להוציא את המדינה מהבוץ הטובעני !!!!!,אתה האדם הנכון להיות לימינו של ראש הממשלה . מכובדי, עלה והצלח. בכבוד רב אברהם טולדנו נייד 0522514047 קרית מוצקין.
רמי לוי סמרטפון
החנות של הסמרטפונים והאביזרים הנלווים של רמי לוי שיווק השקמה היא חנות ממש קטנה שממוקמת בצמוד לסופר מרקט רמי לוי, ביקרתי ביום שישי בבוקר ב 9:30 והיה רשום כי שעות הפתיחה החל מ 10 בבוקר , אולם בפועל החנות נפתחה לפני שעה 10 המוכרת הייתה נחמדה והיה בחנות את המכשיר סמרטפון שרציתי
סופר ענק עם מחירים !שאין אותם בשום מקום !
אני קונה שם מדי חודש את הקהיות שלי. מקום ממש נחמד, עם מגוון מוצרים במחירים ממש מפתעים !! המחירים ממש זולים ובפרט במצעים שאתה לא מבין איך הוא בכלל מרוויח מכל זה ?
חיתולים של רמי לוי
הלכתי לקנות מוצרים ברמי לוי ונתקלתי בחיתולים של רמי לוי במחיר 29.9 וממש שמחתי אמרתי שאני אנסה להשתמש בבית ואני ממש מרוצה מהחיתול ומהמחיר לכן אמשיך לקנות חיתולים של רמי לוי.
סופר מעורר כבוד
סופר רחב ידיים, מסודר, הרכב צוות מלא, קק פדניים על החוקים ולא נתקלתי בחוסר מוצרים, המחירים בהתאם.
  • 2
  • 1

48 סניפים של רמי לוי שיווק השקמה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist