Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:30 - שעה לפני כניסת שבת
שעה אחרי צאת שבת - 22:00
צפה בשעות הפעילות

בשנת 2002 פתחה TO GO למעלה מ-72 חנויות נעלי נשים, גברים וילדים ,TO GO מציעה מגוון עצום של דגמים אופנתיים ואיכותיים, המתעדכנים ומתחדשים בהתמדה, ומדי עונה .

מידע נוסף על נעלי טו גו

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

חנויות נעליים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - נעליים

טו גו TO GO

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6362300

מפה

Navigate
מפת הגעה אל נעלי טו גו
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על נעלי טו גו

2.8
ציון כללי 1
מחיר 3.6
זמינות 3.8
שביעות רצון 3.6
שירות 3.6
איכות 3.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
סך הכל בסדר
שתי מוכרות אדיבות שתפקדו יפה בלחץ שהיה בחנות . קנינו שני סנדלי נשים ב - 100 ש"ח לסנדל . הסנדלים נוחות ובסדר עד כה . נציין כי לא רכשנו ברשת מעל 3 שנים כי בקניה הקודמת המגפיים התפרקו חיש מהר . נקווה שהפעם יהיה כשורה .
נעלי טו גו
היה מבצע על נעלי טו גו סוף עונה המחירים מאוד משתלמים קניתי 3 זוגות נעלים. הנעלים שקניתי מאוד מיוחדות ומאוד נוחות , כשהגעתי ונכנסתי לחנות ישר האחת העובדות חן באה ועזרה לי והלך די מהר . ממליץ בחום ללכת לחנות נעליים יש להם מבצעים ממש טובים.
טו גו -ז'בוטינסקי
נעליים לא ממש איכותיות אך במבחר גדול. קניתי נעלי עקב קצת לחצו עליי אני מקווה שהן יתרחבו , חבל שאין להם חצאי מידות. השירות היה חובבני ועצבני משהו. יש מקום להיות יותר אדיבים עם רצון לעזור!
סחורה לא טובה
קניתי מהם מגפים עלו לי 100 ש"ח (מחיר כזה שאפשר למצוא בעוד חנויות בסוף עונה ) נעלתי את המגפיים בבית ומייד הבנתי שהן לא נוחות בכלל ,באתי למחרת לחנות ונתקלתי באטימות וחוצפה מצד המנהל שאמר לי - נעלת אותן הן משופשפות ,איך את רוצה להחזיר ? אז דבר ראשון אני לא רוצה להחזיר פשוט אין לי ברירה אחרת כי אין לי מה לעשות איתן ודבר שני - בטח שאני לא צריכה משהו שישב אצלי סתם בבית .סה"כ נעלתי אותן בתוך הבית והרגשתי שהן לא נוחות לי. אני לא אקנה יותר מהם , בנוסף לזה גם הנעליים שלהם לא איכותיות בכלל!!!
יחס טוב ואווירה חיובית !
רכשתי בחנות 2 זוגות נעלים ,המחיר היה זול מאד (מבצע משתלם) , המוכרות היו חביבות ונעימות, לגבי איכות הנעלים, ניתן יהיה לדעת רק לאחר פרק זמן. (במחיר כזה עדיין שווה)
  • 2
  • 1

65 סניפים של נעלי טו גו

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist