Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ג'
יום ו'
8:00 - 12:30, 15:30 - 18:00
8:00 - 13:00
8:00 - 12:30
צפה בשעות הפעילות

דואר ישראל סניף גדרה
חברת דואר ישראל מספקת לאוכלוסיית ישראל את שירות הדואר האוניברסאלי ושירותי בנק הדואר תחת הסיסמה: מכל אחד, לכל אחד, בכל מקום, כל יום ובמחיר השווה לכל נפש. מדי יום שירותים פיננסיים מתקדמים וזמינים לכל תושבי המדינה, במחיר שווה לכל נפש באמצעות בנק הדואר.יוצאים 1,650 דוורים מקצועיים לכל בתי האב ובתי העסק בישראל. החברה מתחייבת לספק שירות ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים. בנוסף, מתחייבת החברה להעניק לציבור הרחב

עוד פרטים

מידע נוסף על דואר ישראל

אזורי שירות

גדרה

תחומי העסק

סוכנויות דואר, שירותי דואר

שירותי דואר

דואר ישראל

שירותי בנק הדואר

המחאות דואר בארץ

ויזה נטען מט"ח

תשלום עבור אשרת כניסה לארה"ב - ויזה

שירותים מקוונים בסניפי הדואר

קבלת קוד גישה לקביעת תור בשגרירות ארה"ב

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 171

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דואר ישראל
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על דואר ישראל

3
ציון כללי 1
מחיר 3
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מהיר אדיב ומקצועי
תשלום שוברים ומשלוח חבילה בדואר, כבעל עסק חשובה לי זמינות וטיפול מהיר ומקצועי, זו ההרגשה מנסיוני בסניף
הכוונה היא לדואר ישראל בכלליות
לפני חודש לערך נעזרתי בשירותי הדואר הרשום + אישור מסירה לאחר הגעת אישור המסירה - צלצלתי לנמען לוודא שכל המסמכים הגיעו ולא חסר כלום בתגובה נמסר לי כי דבר הדואר מעולם לא הגיע. יצרתי קשר עם דואר ישראל - תיארתי את המקרה, בתגובה נמסר לי כי הם יבברו מה עלה בדבר הדואר ויחזירו לי תשובה תוך 3 ימי עסקים. לאחר שבוע, בו לא נוצר עימי קשר טלפנתי בשנית לדואר ישראל במטרה לברר על התפתחויות חדשות בתחילת השיחה טענו כי מעולם לא פניתי אליהם והם לא מבינים מה אני רוצה מהם, לאחר שמסרתי להם את מספר הפנייה מהשיחה הקודמת - שמו אותי על המתנה , בזמן ההמתנה הייתה מנגינת רקע שלפתע פסקה המוזיקה ושמעתי את הנציגה מתייעת עם נציגה אחרת מה לעשות איתי - ממה ששמעתי, הנציגה הבינה כי הייתה פנייה וכי היו אמורים לחזור אלי והם היו לא בסדר, כשחזרה לשוחח איתי טענה הפקידה כי הפנייה שלי משובע קודם לכן הוקלדה לא כמו שצריך ומכאן הבלאגן , בתגובה ביקשתי שתיתח לי פנייה חדשה כעת אך נתקלתי בסירוב רועם. אותי פקידה הפנתה אותי למוקד פניות הציבור בטענה שהם הכתובת לדבר דואר רשום שאבד. השיחה עם פניות הציבור היה לא מועילה כלל - עוד בתחילת השיחה נמסר לי כי הם לא הכתובת לדברי דואר שאבדו וכי המקדנית שטיפלה בי קודם לכן היא הכתובת, בשלב זה טון השיחה עלה מעט - לאחר כמה דקות של ויכוח, מסרה לי הנציגה הטלפונית כי היא תדאג לכך שתוך כמה ימים נציג של רשות הדואר יצור עימי קשר. עד היום כחודש לאחר המקרה אף אדם לא יצר עימי קשר הסיבה שמקרה זה הוא כל כך מרתיח היא שהדואר לא יודע להגיד לי מי לקח את החבילה, מי חתם בזמן הקבלה ץ אם הדואר לא יודע לעשות זאת - למה צריך שירותי דואר רשום? *שירותי דואר רשום כידוע הם לא חינם המלצה: אם אתם יכולים להמנע משרותי הדואר - המנעו אם יש אפשרות בפקס - השתמשו בפקס אם אין לכם אופציה אחרת - תשקלו אולי כדאי לכם לקחת את החבילה אישית.
  • 1

1278 סניפים של דואר ישראל

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist