Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
10:00 - 20:00
9:30 - 14:00
שעה אחרי צאת שבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

אבי סופר היא רשת מוצרי חשמל מובילה, החורטת על דגלה אמינות, שרות, ומחירים ללא תחרות. ברשת תוכלו למצוא מוצרי חשמל מובילים של מיטב המותגים, בצירוף אחריות מלאה של היבואן. אנו מציעים אלפי מוצרי חשמל איכותיים של של טובי היצרנים: LG, AEG, Bosch, Siemens, Hoover, ועוד. אצלנו תמצאו את כל מוצרי החשמל לבית: מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, תנורי אפייה ובישול, קולטי אדים, מיקרוגלים, מערכות סטריאו וקולנוע, ועוד שפע של מוצרי חשמל לבית מאיכות מעולה.

עוד פרטים

מידע נוסף על אבי סופר

אזורי שירות

אור יהודה

תחומי העסק

מוצרי חשמל

זמינות

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - מוצרי חשמל

אבי סופר

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3117488

טלפון נוסף 03-5337000

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אבי סופר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אבי סופר

2.5
ציון כללי 1
שירות 3
זמינות 3
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שום תודעת שירות
הזמנתי מייבש כביסה, שילמתי עליו כמה מאות שקלים יותר מאשר ב ZAP כי שכנעו אותי שיש לי כתובת לפנות אליה. ההובלה מתחת לכל ביקורת, הודיעו שיבואו ביום מסויים בבוקר ולא נתנו שום אפשרות אחרת. בהמשך המוביל סרב להניח את המייבש כביסה על המכונה וציפה שאעשה זאת בעצמי או שאשלם לו עוד 140 ש"ח, בנוסף ל 140 ש"ח שכבר שילמתי לו על המשלוח (אגב ב ZAP המשלוח חינם). התקשרתי לחנות להתלונן על השירות, ענו לי שההובלה זה לא העניין שלהם והיו לא נחמדים. עסק עם תודעת שירות קצת יותר מתקדמת וראויה היה מבין שיש להם אחריות על איך מביאים את הציוד ללקוחות שהם מכרו להם. לא אקנה שם שוב.
התחמקות מאחריות על מוצר
רכשתי טלוויזיה מאבי סופר אור יהודה. ביקשתי מהם שירות התקנה, והם שלחו טכנאי מטעמם. שילמתי לטכנאי 250 ש"ח. הטלוויזיה נפלה לי ונשברה כמה שעות אחרי ההתקנה. הטכנאי ביקר אצלי בבית, ראה את הטלוויזיה השבורה. הוא ומנהל החנות טוענים כעת כי אני הפלתי אותה, ולא מוכנים למסור אותה לתיקון או החלפה, למרות שיש אחריות של 3 שנים, ולמרות שהוכחתי להם שלא הרמתי או הזזתי אותה. מנהל הסניף ענה לי בטלפון בחוצפה. "האחריות" שלהם נעלמת באוויר ברגע שאתה מעביר כרטיס אשראי. חווית קנייה גרועה מאוד.
שירות טוב.זמינות.
אני קניתי מאבי סופר מקרר שאחרי סקר שוק המחיר שלו יצא הכי זול! הבטיחו לי שעד סוף השבוע ההזמנה תגיע אליי,ואכן כך קרה..תוך יום התקשרו לתאם לי הובלה אמרו לי בין 15:00-19:00 והוא הגיע בשעה 14:00 מרוצה מאוד.
שירות מתחת לכל ביקורת- עד כדי ביטול עסקה
הגעתי לסניף אור יהודה כדי לרכוש מכונת כביסה- תומר נציג המכירות היה מאוד נחמד ועשה רושם של אמין תוך דקות ספורת בחרתי במכונה שהמליץ עליה ושילמתי על העסקה. ביקשתי שיחתום לי על גבי החשבונית שההובלה תגיע עד יום ראשון כמו שסיכמנו בע"פ מנהל החנות אלי דיבר אליי בזלזול ואמר "עוד מעט היא תביא לך חוזה מעורך דין" הסברתי שאני רוצה הוכחה לכך ושזו זכותי המלאה, אם אמר זאת בע"פ זכותי שזה יהיה גם כתוב אלי התנהג בצורה שמביישת את החנות והחל לדבר בצורה לא יפה לאימי שהייתה איתי. לבסוף לאחר כל עוגמת הנפש שנגרמה לי ביטלתי את העסקה ויצאתי משם כועסת ובעיקר חושבת איך מעסיקים אדם כל כך לא מקצועי שמזה את המקום. חבל מאוד שאלה האנשים שאתם מעסיקים! חבל מאוד שנציגי המכירות מפסידים כסף בגלל התנהלות לא נאותה של המנהל שלהם! החוויה הייתה מבזה.
שרות מזלזל ומתנשא כאשר מכשיר שרכשת בחנות לא עובד כיאות
לפני 3 שבועות רכשה אימי שהיא כבת 80 מכשיר בחנות זו. המכשיק אינו עובד כשורה - כשבנו לראות היום מה ניתן לעשות השירות היה מזלזל ומתנשא ולא הראו רצון אמיתי לסייע. אני - לא ארכוש פה כלום גם אם יהיו הזולים בארץ
  • 2
  • 1

18 סניפים של אבי סופר

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist