Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
אור מובייל ברמת גן

ז'בוטינסקי 64, רמת גן

(63)
072-3295370 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
סטורי פון בתל אביב

ויצמן 14, ויצמן סיטי תל אביב

(9)
072-3219820 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
גיים סטור gamestore בתל אביב

מאיר יערי 19, כוכב הצפון תל אביב

(5)
072-3203239 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על גולן טלקום בע"מ

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

טלפונים סלולריים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *58

פקס 072-2220058

מפה

Navigate
מפת הגעה אל גולן טלקום בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על גולן טלקום בע"מ

3.5
ציון כללי 3
שירות 3.5
זמינות 3.5
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא משהו
אינרנט עובד גרוע, התקשרתי לתמיכה טכנית להבין מה קורה אמרו לי שכל עוד אינטרנט עובד זה בסדר מבחינתם ולא אכפת להם שדרכם אני לא יכול לטעון קבצים מסויימים ובפאלפון אחרת כן. לא מכיר אף חברה אחרת שלוקחים דמי חיבור בעלות של חודש, זה ממש מעצבן. כולם לוקחים דמי סים אבל דמי חיבור זה הזוי.
שירות לא יעיל
חזרנו לגולן אחרי שעברנו לחברה אחרת והיינו לא מרוצים מהקליטה. הייתה בעיה עם אחד מכרטיסי הסים הישנים (הוא ישן ולא היה ננו), התקשרנו בבקשה להעביר את המספר לכרטיס ננו אחר שהיה לנו בבית, וערב שלם התבזבז לנו בשיחה עם נציגה ששמה אותנו על "החזק" בלי להגיד לנו מה היא עושה. ביקשנו אחמש והיא סירבה. היא אמרה לנו שאם אנחנו רוצים, ננתק ונדבר עם נציג אחר. ניתקנו וכשהתקשרנו מייד אחר כך המוקד כבר היה סגור ונאלצנו לחכות ליום למחרת. הבעיה טופלה, אך השירות היה מאכזב ומתיש מאוד.
ביחס למחיר, עסקה סופר משתלמת
היה ברשותי סים של גולן טלקום, התקשרתי אליהם בשביל להפעיל אותו ורכשתי חבילה במבצע של 29 ש"ח הכל כלול: אינטרנט ושיחות ללא הגבלה וכנראה עוד כמה דברים שלא טרחתי לבדוק כמו שיחות לחו"ל. השימוש שלי בסים הוא רק עבור אינטרנט למחשב נייד. התקשרתי אליהם פעם אחת כדי להתחבר וקיבלתי שירות מעולה. היתרון הגדול שלהם זה שניתן לעשות הרבה פעולות דרך האינטרנט (גם להתנתק) ולא רק דרך שירות לקוחות זה יעיל וחוסך זמן המתנה. האינטרנט במהירות סבירה ומידי פעם יש ניתוקים לכמה שניות אבל לא קריטי, בטח למחיר הזה. שיניתי דרך האתר שלהם אמצעי תשלום ועבר חלק. סה"כ מאד מרוצה.
בהתחלה היו בסדר גמור.
כשמתקשרים למחלקת מכירות, הם ישר עונים כמובן. אבל ברגע שאתה לקוח, התמונה משתנה. מחפשת אותם משך שעות ואין מענה. גם השארתי פעמיים את המספר שלי כדי שיחזרו אלי. איש לא חוזר משך שעות ארוכות, מהצהריים עד הערב. גם כשנשארים על הקו מייבשים את הלקוח משך דקות ארוכות. פשוט בושה.
בינתיים הכל טוב ובזול
בעקבות המבצע לקיץ (37 ש"ח לקו ראשון ו-18 ש"ח לכל קו נוסף) ובעיות בחברה הקודמת שלי, החלטתי לעבור לגולן טלקום. הגענו לסניף של באג בסי-מול באשדוד, שם ביצעו לנו את הניוד במהירות ובקלות. השירות של הנציג היה מצויין. בינתיים הקו עובד יפה ואין על מה להתלונן..
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist