Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בראשון לציון
עולם הדיו ברחובות

הרצל 116, רחובות

(73)
072-3216762 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על דיו בזול

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

דיו למדפסות

תחומי עיסוק נוספים

מדפסות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 054-4955516

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דיו בזול
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על דיו בזול

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מהיר מדהים בזמן קורונה
בס"ד נתקענו בלי דיו למדפסת בערב יום הזיכרון. ניסינו כמה בתי עסק כולם היו סגורים (שעה 16:30!! בשעה 17:00 נכנס "סגר הקורונה" לתוקף). כאן ענו לי מיד, נתנו לי מידע בהיר ומקצועי. לגבי משלוח, אמרו לי שהוא יהיה רק אחרי החג, אבל בגלל שרציתי את זה מיד, אפשרו לי להגיע לקחת בעצמי, וכך עשיתי (נסעתי מהר כדי לא להתקע בסגר). ירדו אלי ונתנו לי את המוצר, אז שילמתי טלפונית והייתה לי כבר קבלה מוכנה. פשוט שירות מדהים!!! נחמדים ומקצועיים!
מצויין ללא יוצא מהכלל!
שירות וזמינות - תוך דקות ספורות מהפניה קיבלתי מענה ועזרה בהזמנה. תוך יום עסקים - קיבלתי את המוצרים. איכות - כבר כמה שני שאני משתמש באותם מוצרי דיו והאיכות ללא דופי. המחיר - למרות שזה לא העיקר - עדיין הכי זול שאני מכיר!
יעיל מקצועי אחראי ובעל דיו משובח
מדובר בדיו של מדפסת ברודר ,הדיו הקודם שקניתי משני בעלי עסק גם ביוקר גרמו למדפסת שלי להתקלקל מספר פעמים.כשהגעתי סוף סוף לעסק של דיו בזול בראשון לציון בחוב הכורמים דרך האינטרנט גיליתי בן אדם אחראי חברמן וסובלני והיה להם מבצע של סטים במחירים פיצוץ .למרות הסקפטיות שלי ביצעתי הזמנה והגיע אלי הביתה בתוך יומיים על ידי שליח .התקנתי את הסט של הדיו במכונה ולא האמנתי המדפסת חזרה לפעול כאילו חדשה .
שירות מצוין
ב-18 לספטמבר 2015 הזמנתי 4 ראשי דיו מדיו בזול. הסיבה להזמנה מחנות זו הייתה שהם היו הכי זולים מבין כל החנויות שראיתי בזאפ (ראשי הדיו + משלוח). יום למחרת התקשרתי, ואמרו לי שהחבילה נשלחה אליי ואף נתנו לי מספר למעקב. שבוע לאחר מכן קיבלתי את ראשי הדיו - כפי שהובטח. השירות היה זמין ומצויין וביחס לחנויות אחרות, המחיר היה נמוך.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

19/10/2015

שניר, תודה רבה על הפירגון. אנו עושים ככל יכלתנו לתת את השירות הטוב ביותר והמוצרים האיכותיים ביותר במחיר הזול ביותר. אנו שמחים על ההערכה ומקווים לשמוע ממך בשנית. בכבוד רב. צוות דיו בזול.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist