Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
המונית של אלונה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות

ברוכים הבאים למונית נגישה אלונה!

אירוע מיוחד? טיסה בשדה התעופה? פגישה עסקית? או פשוט רוצים להגיע מנקודה A לנקודה B בנוחות ובטיחות? אנחנו כאן כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר בתחום!

מונית נגישה אלונה היא הבחירה המובהקת לכל הצרכים התחבורתיים שלכם. בעלת ניסיון רב שנים, אנחנו מתמחים בהסעות אמינות ומקצועיות לנתב"ג ולכל חלקי הארץ. השירות שלנו ניתן בגאווה ללקוחות פרטיים ולעסקים כאחד.

אנו מבטיחים שירות אדיב ומקצועי בכל פעם שאתם נכנסים לתוך מוניתנו. צוות הנהגים שלנו הוא לא רק מי שיאגיע אתכם ליעד, אלא גם מלווה נאמן ונעים שיכול לעזור בכל שאלה או בקשה שתהיה לכם.

מוניתנו מצוידת באמצעים הנדרשים כדי להבטיח את הנגישות לכל הנוסעים. היא מספקת מקום לעד 4 נוסעים ומרכיבה מותאמים לנגישות.

בחירה במונית של אלונה היא בחירה בשירות שבו תוכלו לסמוך עליו. אנחנו מחויבים להגיע בזמן, לספק חווית נסיעה נעימה ולשמור על הפרטיות והנוחות שלכם.

אל תהססו ליצור קשר עם צוותנו המקצועי להזמנת הסעה או לשאלות נוספות. אנחנו כאן כדי לשרת אתכם ולספק לכם את השירות הטוב ביותר בתחום. המונית של אלונה - השירות שבו תוכלו לסמוך ולסמוך עליו!

עוד פרטים

מידע נוסף על המונית של אלונה

אזורי שירות

באר שבע

דימונה

ערבה

רמון

אילת

תחומי העסק

מוניות

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-2598877

טלפון נוסף 052-5615300

יצירת קשר עם המונית של אלונה

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על המונית של אלונה

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אלונה מקסימה ושירותית מרגישים איתה בנוח ויש לה את המונית ברווזים הכי חמודה בעולם! הגונה וישרה
לקחתי נסיעה משדה התעופה. אידה מדהימה לא גנבת כמו כל הנהגים מוניות האלה ממליץ סחום
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist