Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
Cool Wine - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

ברוכים הבאים ל-COOLWINE!

יינות מדהימים דורשים אחסון מושלם, ולכן המקרר האידיאלי שלנו מהווה את הפתרון המושלם לשמירה על טעמם ואיכותם. מקרר יין של COOLWINE מבטיח שטעמם הייחודי של היינות שלכם יישמר לאורך זמן.

האחסון הנכון הוא מרכזי לשיפור טעמו של כל יין. בעזרת מערכת שמירת הטמפרטורה המתקדמת שלנו, המקרר שלנו מונע שינויים בטמפרטורה העלולים להשפיע על איכות היין שלכם.

הקנייה של מקרר יין היא השקעה שתשדרג את חווית היין שלכם. המקרר שלנו מעניק אחסון מדויק ומקצועי, שומר על ארומת היין ושומר עליו מפגיעות חיצוניות.

מוצר של COOLWINE אינו רק מקרר יין, אלא שומר על ההשקעה שלכם. הוא מבטיח שהיינות היקרים עליכם יישארו מוגנות וימשיכו לשדרג את חווית היין שלכם באופן עודף.

אל תתפשרו על איכות היין שלכם. הביאו הביתה את המקרר של COOLWINE ותוכלו ליהנות מיינות ברמה הגבוהה ביותר תמיד, כשפקק השעם לא ייתייבש והיין ימשיך להשתפר במהלך השנים.

קנו מקרר יין שיענה על ציפיותיכם הגבוהות וישמור על היינות היקרות שלכם כמו שצריך - רק עם COOLWINE!

בברכה,
COOLWINE

עוד פרטים

מידע נוסף על Cool Wine

אזורי שירות

תל מונד

תחומי העסק

ציוד ומוצרי קירור

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3234412

טלפון נוסף 052-8411088

מפה

Navigate
מפת הגעה אל Cool Wine
נווט

יצירת קשר עם Cool Wine

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על Cool Wine

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist