Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ארדיטי שי (1999) בע"מ - תמונה ראשית

מציג 26-32 חוות דעת מתוך 32 חוות דעת על ארדיטי שי (1999) בע"מ

4.4
ציון כללי 4.7
שירות 4.9
מחיר 3.5
זמינות 4.5
שביעות רצון 4.4
שירות 4.4
איכות 4.6
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות ,שירות ושירות
קניתי היום מחשב מארדיטי ,אני אמור לקבל אותו בתוך כמה ימים ! אני מבטיח לכם שאם תסתובבו בכל האזור לא תמצאו חנות שמציעה שירות חם כזה! המוכרים מדברים בגובה העיניים ,מייעצים לטובת הקונה, אולי המחיר קצת גבוה אבל לא יכולתי לוותר על השירות הנפלא הזה! ממליץ מכל הלב! .
רציתי לרכוש חלק למחשב. קודם כל, המוצר תקין וגם סופק די מהר. אבל הייתי צריך לפנות אליו 3-4 פעמים, עד שקיבל ממני את ההזמנה.
תגובות (1)

ארדיטי  - תמונה
תגובה של בית העסק

18/01/2013

מאחר והלקוח אינו מציין את תקופת שבא נאלץ לפנות 3-4 פעמים , אגיב כך, אין צורך שלקוח יפנה אינו כלל למתן סטאטוס התיקון/הבדיקה .עד שטכנאי המעבדה אינו מסיים את בדיקת כל חלקי המחשב לא ניתן לתת תשובה מהירה מכיוון שהיא תלויה בתקלה עצמה ובזמן הבדיקה הספציפי לכל מחשב ומחשב ,בכל מקרה אנו מבצעים בדיקה ראשונית לכל מחשב הנכנס למעבדה ללא תשלום וזאת על מנת לנסות להעריך את זמן התיקון -לא תמיד זה אפשרי .מיד עם מסירת הדוח של הטכנאי אנו מעדכנים ללא שום דיחוי את הלקוח על המחיר וזמן התיקון לאישורו. הקו המנחה את העסק שלנו הוא שירות מהיר ואיכותי ואנו עושים הכל על מנת שהלקוחות יהיו מרוצים . דורון - מנהל המכירות והשירות
פניתי לצורך פירמוט המחשב, הכל היה טוב, השירות טוב, לוח הזמנים טוב, היה מאוד מקצועי. המחיר היה בהתאם לציפיות, בחנתי עוד הצעות ופניתי לשם בגלל המחיר וגם בגלל שהתחייב לזמן מהיר.
תגובות (1)

ארדיטי  - תמונה
תגובה של ארדיטי

18/01/2013

תודה! לשרותך , דורון - מנהל שירות ומכירות
פניתי אליו לצורך תיקון תקלה.שירות מעולה ומקצועי, אספקת השירות הייתה בזמן. מחיר סביר בהתאם לצפיות שלי, לא בחנתי הצעות נוספות. מה ששכנע אותי לגשת אליו זו הזמינות שלו.
שרות גרוע- הוא גבה ממני סכום פי שלוש וחצי מעלות חלק של מדפסת, רציתי להחליף חלק הוא לא הסכים רק אם ארכוש חלק מקורי. לעולם לא אחזור אליו אף פעם.
תגובות (1)

ארדיטי  - תמונה
תגובה של ארדיטי

18/01/2013

הלקוח אינו מציין על איזה מדפסת מדובר נכון ,עלות תיקון מדפסת דיו היום אינה משתלמת מאחר ויש בא את מרכיב החלקים התקולים ואת זמן העבודה ,חברת ארדיטי, באופן מוחלט אינה מעוניינת ואינה רוצה לתקן מדפסות דיו. מאחר וניתן לרכוש היום מדפסת חדשה שכוללת בתוכה שני מיכלי דיו חדשים ואחריות בהתאם לדגם במחיר שיותר זול מכל תיקון נושא התיקון אינו משתלם ללקוח אנו מנסים למסור המידע הזה לכל לקוח שיש לו תקלה במדפסת וההחלטה היא שלו בכל מקרה אם אתה זקוק להסבר נוסף נשמח לעשות זאת על מנת שתהיה מרוצה תנאי תיקון כאלה ואחרים נועדו למנוע ולצמצם את הישנות התקלה בברכה דורון - מנהל שירות ומכירות
פניתי אליו לצורך תיקון מחשב, שירות אדיב ומיקצועי. אספקת השירות הייתה בזמן, המחיר לדעתי סביר. לא בחנתי הצעות נוספות. הגעתי אליו עקב המלצה.
תגובות (1)

ארדיטי  - תמונה
תגובה של ארדיטי

18/01/2013

תודה! לשרותך , דורון - מנהל שירות ומכירות
קניתי מחשב,הכל היה מצוין
תגובות (1)

ארדיטי  - תמונה
תגובה של ארדיטי

18/01/2013

תודה! לשרותך , דורון - מנהל שירות ומכירות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist