Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פרטנר - תמונה ראשית

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על פרטנר

1.5
ציון כללי 1.5
שירות 1.5
זמינות 1.5
איכות 2
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מספקים שירות בינוני
עברתי לחברה הזאת לאחרונה רק כי הציעו לי מחיר זול יותר. יש בעיה רצינית של הבטחות של נציגים שלא מתממשות... קרה לי אצלם כמה פעמים. כשהתקשרתי לעדכן על הטעות אמרו לי שלא הובטח לי כלום אבל בכל זאת יזכו אותי, בתחושה של "עושים לי טובה". שירות לא מכבד ולא מקצועי. בעניין הטכני (שיחות, קליטה, גלישה וכו,) הם בסדר גמור.
קשים מאוד
התקשתי לבקש שיוזילו לי את החבילה במסגרת המבצעים שיש באמצעי התקשורת. הנציג סירב לשתף פעולה ולא היה מוכן לבוא לקראתי גם כשציינתי שאעבור למפעיל אחר. לבסוף הסתיימה השיחה בכך שאעבור למפעיל אחר ואכן עשיתי זאת...
אכזבה
אין מילה יותר טובה מאכזבה על מנת לתאר את מה שנהייה מהחברה הזו, יש לי קו אחד בתוכנית ישנה יחסית אז המחיר שם עוד סביר אבל יש לי עוד קו שמשלם קצת מעל 20 שקל בחודש לפני שימוש כשהנציגים אומרים שהחברה צריכה להרוויח ממשהו ושזה אשמתי שאין כמעט שימוש בקו
התאכזבתי
קשה מאד להשיג נציג שירות. גם כשהגעתי לסניף חיכיתי זמן רב בתור. למרות שסגרתי את הפרטים עם הנציגה ואף התקשרתי במיוחד כמה ימים לפני חיוב החשבון על מנת לברר שלא יגבו ממני בטעות יותר ממה שסוכם נדהמתי לראות שחויבתי במאה שקלים יותר!! ושוב- ניסיון להשיג נציג בטלפון על מנת לסדר את הבעיה זו משימה ארוכה ומעייפת. לא מרוצה בכלל מהשירות.
הרסו את החברה
חברה שפעם הובילה בכמות לקוחות ובמתן שירות, היום מזלזלת בלקוחותיה בצורה מזוויעה. אני אישית עזבתי את החברה לאחר 10 שנים בהם היתי לקוח של אורנג'-פרטנר.
טעות או פאשלה?
היות ואין הרבה ברירות כל אחד מאיתנו חבר בחברה סלולארית זאת או אחרת. אני מאז מכשיר הסלולארי הראשון שלי משתמשת האורנג', וכיום כמה שנים טובות אחרי יכולה לעיתים לזכות בלגיטימיות ה"ותק" שעוזרת לפעמים להשיג את מה שהייתי יותר רוצה. בכל מקרה בשבוע שעבר קיבלתי לטלפון הודעה קולית מאורנג' על כך שאני צריכה להסדיר את התשלום שלי ושיש בעיה בכרטיס האשראי. כמובן שישר התקשרתי לבנק והייתי מודאגת, כי התשלום של אורנג' חזר ודאי יחזרו עוד תשלומים נוספים. חיכיתי לפקידת הבנק לא מעט זמן על הקו כאשר מסתבר לבסוף שהכל בסדר עם הכרטיס. כשחזרתי לאורנג' הנציג אמר לי לאחר המתנה לא מבוטלת והתייעצות עם המנהל שלו שהכל בסדר רק צריך לאשר שוב את הכרטיס הנוכחי. לא מובן לי למה... אישרתי כמובן אבל אני ממליצה לכם, כשדברים כאלו קורים תבדקו טוב טוב על מה אתם משלמים ומתי יורדים החיובים. כי מאוד ייתכן שאת החיוב הקרוב אני אראה רק בחודש הבא היות והוא לא היה מעודכן למשך כמה ימים. זהו סתם בלבול מוח, גרמו לי לדאוג ללא סיבה.
חשבון מוגזם
קיבלתי חשבון של 1400 שח על 3 חודשים ולאחר כשבוע קיבלתי התראה על חוב 780 שח שאני חייב לשלם מיידית. הרגשתי עוגמת נפש רבה גם מגובה החוב וגם ממכתב ההתראה בו גם פוזרו איומים לרוב
שירות לא מקצועי
התעניינתי בחבילה חדשה כיוון ששיניתי את פרטי המשלם, נאמר לי שיש חבילה של 800 דק 800 סמס + חבילת גלישה בחינם לאינטרנט(נטסטיק) בגודל 1 גיגה, במחיר של 250 ש"ח בעך, שבוע לאחר מכן חזרתי בי , אך נאמר לי שלא אוכל לבטל את בחבילה כייוון שהנני מחיבת ל-36 תשלומים-ז"א היתי צריכה לשלם קנס על יתרת התשלומים ע"מ לבטל את התכנית הזו ולהצטרף למשהו אחר. כשהצטרפתי לתכנית הזהו היה חשוב לי שלא תהיה התחייבות ונאמר ע"י הנציגה שאין התחייבות ואוכל לצאת כשארצה. עשיתי המון טלפנים לחברה הנ"ל עד שביטל לי את הקנס-ז עגמת נפש-לדעתי היה חוסר גילוי נאות בחברה, חסרון הכי גדל שכשאתה מצטרף-אתה לא חותם על חוזה שאמר להיות לעסקה. זה גורם לחוסר אמינות לחברה. זה היה בנקדת מכירה של פרטנר ביד אליהו-היכל נקיה.
שירות לקוחות טלפוני מגעיל, נציגי מכירות מורעבים
יש לי תקלה במכשיר הנייד, אז שלחתי דרך אתר האינטרנט שאני שוקלת לשדרג, מייד הטלפון צלצל, אורנג' על הקו. הנציג אסף שניסה רק לבצע מכירה לא הקשיב לי ולצרכי, דיבר בזלזול ובחוצפה גדולה, בקשתי את האחראי שלו והוא דיבר עוד יותר בחוצפה. דרשתי את האחראי שלו והעבירו אותי לבחורה נחמדה - שני, היא הקשיבה הייתה נחמדה ואדיבה וכיוון שהיא לא יכולה לבצע מכירה היא "עידכנה" נציגה אחרת והעבירה אותי אליה לסגירת עיסקה, הנציגה השלישית, נראה לי אודליה שמה, הייתה גרועה כמעט כמו אסף, אם שירות כזה אני מעדיפה לעבור חברה, ולהמשיך לעבור ולהמשיך לעבור עד שהיה מרוצה. גועל נפש!
לא רציניים
בקשתי ניתוק ל-2 מנויים.אחד בוצע לאחר זמן סביר.השני לא בוצע גם לאחר פניות חוזרות.שלחתי פקס דרך אתר נתק.וגם זה לא עזר .פעמיים חזרו אלי.אע"פ שביקשתי שלא יפנו. היום נותקתי.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist