פרטנר
טלפונים סלולריים ושירותי תקשורת סלולרית בראש העין
עמל 8, פארק תעשיות אפק ראש העין, פארק אפק
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על פרטנר
1.5
דירוג כללי
Orna
15/10/2015
4
מספקים שירות בינוני
עברתי לחברה הזאת לאחרונה רק כי הציעו לי מחיר זול יותר. יש בעיה רצינית של הבטחות של נציגים שלא מתממשות... קרה לי אצלם כמה פעמים. כשהתקשרתי לעדכן על הטעות אמרו לי שלא הובטח לי כלום אבל בכל זאת יזכו אותי, בתחושה של "עושים לי טובה". שירות לא מכבד ולא מקצועי. בעניין הטכני (שיחות, קליטה, גלישה וכו,) הם בסדר גמור. אנונימי
13/07/2013
2
קשים מאוד
התקשתי לבקש שיוזילו לי את החבילה במסגרת המבצעים שיש באמצעי התקשורת. הנציג סירב לשתף פעולה ולא היה מוכן לבוא לקראתי גם כשציינתי שאעבור למפעיל אחר.
לבסוף הסתיימה השיחה בכך שאעבור למפעיל אחר ואכן עשיתי זאת... nahari.g
17/08/2012
1.2
אכזבה
אין מילה יותר טובה מאכזבה על מנת לתאר את מה שנהייה מהחברה הזו, יש לי קו אחד בתוכנית ישנה יחסית אז המחיר שם עוד סביר אבל יש לי עוד קו שמשלם קצת מעל 20 שקל בחודש לפני שימוש כשהנציגים אומרים שהחברה צריכה להרוויח ממשהו ושזה אשמתי שאין כמעט שימוש בקו Hila Weiss Beck
07/07/2012
2.4
התאכזבתי
קשה מאד להשיג נציג שירות. גם כשהגעתי לסניף חיכיתי זמן רב בתור. למרות שסגרתי את הפרטים עם הנציגה ואף התקשרתי במיוחד כמה ימים לפני חיוב החשבון על מנת לברר שלא יגבו ממני בטעות יותר ממה שסוכם נדהמתי לראות שחויבתי במאה שקלים יותר!! ושוב- ניסיון להשיג נציג בטלפון על מנת לסדר את הבעיה זו משימה ארוכה ומעייפת. לא מרוצה בכלל מהשירות.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אלכס
13/12/2011
1
הרסו את החברה
חברה שפעם הובילה בכמות לקוחות ובמתן שירות, היום מזלזלת בלקוחותיה בצורה מזוויעה. אני אישית עזבתי את החברה לאחר 10 שנים בהם היתי לקוח של אורנג'-פרטנר.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מורן
01/12/2011
3
טעות או פאשלה?
היות ואין הרבה ברירות כל אחד מאיתנו חבר בחברה סלולארית זאת או אחרת. אני מאז מכשיר הסלולארי הראשון שלי משתמשת האורנג', וכיום כמה שנים טובות אחרי יכולה לעיתים לזכות בלגיטימיות ה"ותק" שעוזרת לפעמים להשיג את מה שהייתי יותר רוצה. בכל מקרה בשבוע שעבר קיבלתי לטלפון הודעה קולית מאורנג' על כך שאני צריכה להסדיר את התשלום שלי ושיש בעיה בכרטיס האשראי. כמובן שישר התקשרתי לבנק והייתי מודאגת, כי התשלום של אורנג' חזר ודאי יחזרו עוד תשלומים נוספים. חיכיתי לפקידת הבנק לא מעט זמן על הקו כאשר מסתבר לבסוף שהכל בסדר עם הכרטיס. כשחזרתי לאורנג' הנציג אמר לי לאחר המתנה לא מבוטלת והתייעצות עם המנהל שלו שהכל בסדר רק צריך לאשר שוב את הכרטיס הנוכחי. לא מובן לי למה... אישרתי כמובן אבל אני ממליצה לכם, כשדברים כאלו קורים תבדקו טוב טוב על מה אתם משלמים ומתי יורדים החיובים. כי מאוד ייתכן שאת החיוב הקרוב אני אראה רק בחודש הבא היות והוא לא היה מעודכן למשך כמה ימים. זהו סתם בלבול מוח, גרמו לי לדאוג ללא סיבה. user92217
28/11/2011
1
חשבון מוגזם
קיבלתי חשבון של 1400 שח על 3 חודשים ולאחר כשבוע קיבלתי התראה על חוב 780 שח שאני חייב לשלם מיידית. הרגשתי עוגמת נפש רבה גם מגובה החוב וגם ממכתב ההתראה בו גם פוזרו איומים לרוב user90863
19/11/2011
1
שירות לא מקצועי
התעניינתי בחבילה חדשה כיוון ששיניתי את פרטי המשלם, נאמר לי שיש חבילה של 800 דק 800 סמס + חבילת גלישה בחינם לאינטרנט(נטסטיק) בגודל 1 גיגה, במחיר של 250 ש"ח בעך, שבוע לאחר מכן חזרתי בי , אך נאמר לי שלא אוכל לבטל את בחבילה כייוון שהנני מחיבת ל-36 תשלומים-ז"א היתי צריכה לשלם קנס על יתרת התשלומים ע"מ לבטל את התכנית הזו ולהצטרף למשהו אחר.
כשהצטרפתי לתכנית הזהו היה חשוב לי שלא תהיה התחייבות ונאמר ע"י הנציגה שאין התחייבות ואוכל לצאת כשארצה.
עשיתי המון טלפנים לחברה הנ"ל עד שביטל לי את הקנס-ז עגמת נפש-לדעתי היה חוסר גילוי נאות בחברה, חסרון הכי גדל שכשאתה מצטרף-אתה לא חותם על חוזה שאמר להיות לעסקה. זה גורם לחוסר אמינות לחברה. זה היה בנקדת מכירה של פרטנר ביד אליהו-היכל נקיה.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אלינור
19/11/2011
1
שירות לקוחות טלפוני מגעיל, נציגי מכירות מורעבים
יש לי תקלה במכשיר הנייד, אז שלחתי דרך אתר האינטרנט שאני שוקלת לשדרג, מייד הטלפון צלצל, אורנג' על הקו.
הנציג אסף שניסה רק לבצע מכירה לא הקשיב לי ולצרכי, דיבר בזלזול ובחוצפה גדולה, בקשתי את האחראי שלו והוא דיבר עוד יותר בחוצפה. דרשתי את האחראי שלו והעבירו אותי לבחורה נחמדה - שני, היא הקשיבה הייתה נחמדה ואדיבה וכיוון שהיא לא יכולה לבצע מכירה היא "עידכנה" נציגה אחרת והעבירה אותי אליה לסגירת עיסקה, הנציגה השלישית, נראה לי אודליה שמה, הייתה גרועה כמעט כמו אסף, אם שירות כזה אני מעדיפה לעבור חברה, ולהמשיך לעבור ולהמשיך לעבור עד שהיה מרוצה. גועל נפש! user69118
11/10/2011
1
לא רציניים
בקשתי ניתוק ל-2 מנויים.אחד בוצע לאחר זמן סביר.השני לא בוצע גם לאחר פניות חוזרות.שלחתי פקס דרך אתר נתק.וגם זה לא עזר .פעמיים חזרו אלי.אע"פ שביקשתי שלא יפנו. היום נותקתי.