Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-9 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על אולימפוס

3
ציון כללי 4
שירות 4
מחיר 3.2
זמינות 3.3
שביעות רצון 1.8
שירות 1.6
איכות 3.1
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אחלה מוצרים - אחלה שירות
עברתי הרבה חנויות באיזור בילו סנטר עד שהגעתי לרהיטי אולימפוס. קיבלה אותנו אלווירה (?) ועזרה לנו מאוד בזמן שחיפשנו סלון. כמו שכתבתי, עברנו הרבה חנויות אבל באולימפוס מצאנו את המחיר הזול ביותר וגם המוכרת היתה נחמדה ונתנה לנו להרגיש טוב. הסלון עצמו הגיע ממש על סף הזמן שהוקצב בזמן האספקה (30 ימים) וגרם לנו לקצת לחץ אבל צריך להודות שהם עמדו בזמן והסלון יפה ונראה איכותי.
השירות הכי גרוע שקיבלתי
בחרתי כוכב אחד כי לא הייתה אפשרות לבחור אפס הזמנו שני ארונות הייתה התחייבות בעל פה וכן בכתב שיגיעו עד ראש השנה ה5 לחודש, מנהל החנות טוען שזה היה רוח הדברים ולא הבטחה מפורשת, אבל זה כתוב בהסכם בפירוש. כמה ימים אחרי כן נאמר לנו שהם יגיעו רק ב15 לחודש בשבע בבוקר, ביקשנו שישנו או את השעה לאחר הצהריים או את היום שלא יהיה לנו על חשבון העבודה, הם אמרו שא״א וזה היום היחידי שהם יכולים להגיע לבאר שבע עשיתי שמיניות באויר כדי שאוכל להגיע לעבודה בכמה שעות איחור (עבודה מול לקוחות) וחיכיתי משבע. בתשע ורבע כשפתחו את החנות התקשרתי, המוכרת נתנה לי את המספר של המפעל ושם נתנו לי את המספר של המוביל, שאמר לי שהוא נתקע בגלל שהייתה תאונה ויהיה עיכוב של שלוש שעות, הוא לא טרח להרים טלפון לעדכן אותי. המוביל הגיע ב11:40 בערך ותוך כדי שהוא חיבר את הארונות הוא גילה שחסר דיקט אחורי, מסילה של אחת המגירות ומדף, הוא טען שאין מה לעשות הוא צריך להגיע למפעל בצפון ושם להביא את החלקים מה שאומר שהוא יסיים את העבודה אחרי החגים, שילמתי לו את הכסף אבל הוא השאיר לי פתק שבו הוא כתב מה הם החלקים החסרים וחתימתו. הארונות הגיעו מלוכלכים, נשארו הסימונים מהעפרון של המרכיבים, בנוסף הידיות הן לא הידיות שהזמנו, הן יותר גדולות מה שאומר שגם אם ימצאו ידיות בסגנון שבחרנו, הן יהיו גדולות יותר בגלל החורים שקדחו. בעל החנות מציע לפצות אותי בשידה לאחד החדרים
שרות רע למוצר טוב
לפני ששילמנו הם היו נחמדים וחיכנים. באנו לקנות ספה. זו פעם ראשונה שלי בחיים שאני קונה ספה. ישבנו על כמה ספות עד שמצאנו את זו שאנחנו אוהבים. אמרנו למוכת יוכי שזו הספה שאנחנו רוצים, היא היתה ספה עם גב ארוך משזלונג מצד שמאל __כשאני יושב על הספא__. שילמנו חצי מהסכום ולפני ההובלה את החצי השני. ביום של ההובלה הגיע אלינו הספה והיא היתה הפוכה! השזלונג נמצא מצד שמאל כשאני יושב על הספא. הבית שלנו בנוי כך שהספה תוכננה להכנס בדיוק בפינה של הסלון. הספה שהם סיפקו חוסמת לנו את הדלת. שילמתי למוביל, כדי לא לעשות בעיות, ונסעתי לחנות הגדולה בבילו. הלכתי אל המוכרת שישבה בחנות והסברתי לה את הבעיה. שלמה חליבי המנהל היה בחנות, היא הלכה אליו והם שניהם הסבירו לי שבגלל שבהזמנה כתוב שזלונג מצד ימין הם בסדר גמור והבעיה היא שלי והם לא מתכוננים להחליף לי את הספה. השיחה היתה מאוד לא נעימה, הם לא ניסו לעזור אלא להסביר לי למה טעיתי. אני הגעתי לחנות בשעה 11:30 בבוקר, שלמה אמר לי "תחזור בשעה 18:00 ואז אולי אני אוכל לטפל בכך". חזרתי באותו יום לחנות הקטנה שלהם, גם היא בבילו סנטר, והמוכר היה מוכן "לפנים משורת הדין" להחליף את הספה תמורת 400 שקל הובלה. הוא טען שההובלה עולה 800 שקל הלוך וחזור והוא מוכן לקחת הובלה אחת עליו. ההמלצה שלי, תתרחקו מהמקום הזה ואל תקנו בו שום דבר. כשבועיים אחרי, אחרי החגים, הגיעה סוף סוף הספה, הפעם הכיון הנכון. הספה עצמה טובה מאוד ואנחנו מרוצים ממנה. המוצרים שלהם טובים אבל השרות נוראי. אני מציע לקרוא טוב טוב את החוזה לפני החתימה והכי חשוב לוודא שיש ציור ברור של הספה כדי שלא תהיה גם לכם עוגמת הנפש הזו.
חוויה מקניה והתקנת ארון ע"י צוות אולימפוס
אתאר לכם את הנסיון שלי עד עכשיו ואשאיר לכם לשפוט. הזמנתי ארון 6 דלתות במחיר שנראה מצוין. ביום ההתקנה התקשרנו לוודא מתי הם מגיעים ואם אפשר לצמצם את הטווח הלא הגיוני של עשר עד חמש אחר הצהריים. נאמר לנו שיש טעות ביום והאשמה כמובן נופלת עלי כי אני לא הבנתי נכון את דברי המזכירה. סוף סוף המתקין בא. נתנו לו את כספו והוא מיד נעלם. התברר שבארון יש דפיקות במקומות שונים, מסמרים שמחברים את הגב חדרו לארון ופגעו בגוף וכו, קבענו ליום שני את ההגעה של המתקין. שוב מתקשרת המזכירה וטוענת שיש בעיה עם הנהג והם יגיעו ביום אחר גם בטווח שעות שמסנדל אותי בבית ואני נאלץ לקחת יום חופש נוסף. נראה אם המתקין יגיע הפעם.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist