Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 46-56 חוות דעת מתוך 78 חוות דעת על ויטוריו דיוואני בע"מ

3.6
ציון כללי 3.6
שירות 3.5
מחיר 2
זמינות 3.7
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 3.6
שביעות רצון מהמחיר 3.6
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מצויין
שירות מצויין הגיעה ספה עם רגל תקולה ותיקנו לנו את הספה צ'יק צ'ק, איזה יופי של שירות לא קיים בארץ. רמה אירופאית. אני נהנתי.
מקסימים שרות אדיב ומקצועי
שירות אישי מדהים ונעים המון אפשריות המון סבלנות בקיצור מאוד ממליצה ואעלה תמונה שאקבל את הספה המדהימה שרכשתי משם היום
מחירים טובים ומוצרים יפים
מחירים טובים ומוצרים יפים המון תודה לדיוואני !!!!!
הזמנתי ספה דרך האינטרנט
הזמנתי ספה דרך האינטרנט ואחרי שבועיים קיבלתי את המוצר והספה פשוט מהממת ! מחירים מעולים וגם אספקה מהירה . שווה ממש .
מקום מצוין ושירות מעולה
מקום מצוין, שירות מיליון דולר, גם כשצצה תקלה לא ייפו את המציאות ודאגו לתקן לשביעות רצוני. בהחלט אמליץ
שירות ללא תחרות
קיבלתי שירות מעולה מרוני שדאגה לי למתקין תוך יומיים השולחן מהמם ואיכותי והכמסאות שואווו מומלץ בחום!
אין אחריות על פינות אוכל.
קניתי שולחן לפני חודש והשולחן החל להתקלף. כשהתקשרתי אמרו לי שאין אחריות. פשוט הזוי!
מוצר גרוע שירות על הפנים
הדגמים באתר ובחנות שונים ממה שמקבלים במציאות. קיבלתי סלון עקום, עם מכות בלוחות העץ, ואיזורי הישיבה פשוט לא ישרים. שירות הלקוחות רואה תמונות ששלחתי ומתלונן על איכות התמונות שצילמתי במקום לתת מענה מקצועי. הם לא מבינים למה העצבים ..
אספקה מאוחרת, מוצר לא תקין..
קנינו סלון. כשהגענו לחנות הם החליטו שהם לא מכבדים את המבצעים שמפרסמים בפייסבוק ולא נתנו הנחה, רק בדיעבד כשהתקשרתי לשירות הלקוחות קיבלנו החזר על המבצע - הייתי צריכה להוכיח שהוא אכן עדיין מפורסם. חובת ההוכחה עלי מסתבר. הסלון הגיע לאחר יותר מחודש!! וכשהגיע הנהג הוא לא הגיע בטווח השעות (הרחב) שקבעו איתנו, פספסנו חצי יום עבודה, וגם זה רק לאחר ויכוחים מולו ואמירות של "אני כבר לא אגיע היום" אחרי שחיכינו לו 8 שעות. אחת המשענות הייתה שבורה, הוא כמובן לא טרח להגיד אלא אנחנו היינו צריכים להתריע בפניו שמשהו עקום ולא יושב טוב. הוא שם לב לזה בהרכבה. והיינו צריכים להתווכח על זה *שוב* עם השירות - שוב חובת ההוכחה עלינו (איזה אינטרס יש לי לשקר שהסלון שבור?). רק אחרי ויכוחים רבים דאגו להביא אלינו שליח עם ספה חלופית תוך מספר ימים של המתנה נוספת. הוא בעצמו העיד שהספה שהייתה אצלנו הייתה ללא חלק. אחרי כל זה, ועם טחינות מול השירות הם הציעו לנו כריות נוי, שזה ממש לא פיצוי וסירבתי אך יצאנו ללא פיצוי. התקשורת מולם הייתה תוך מעקב צמוד שלי אחרת דברים לא קורים. ממש חווית קניה לא נעימה. עדיף לשלם יותר במקום אחר ולקבל תמורה טובה יותר. לא ממליצה.
אכזבה גדולה החברה הזאת
קניתי מהם סלון, אחרי ארבעה ימים ראיתי חתך בבד בבסיס התחתון, הוא לא היה שם לפני כן וכשנגעתי באזור הבנתי שהכל שם שבור. פניתי לחברה וביקשתי לבטל את העסקה אמרו לי שיבוא לתקן וכסרבתי לתיקון דרשו ממני 600 שקל דמי איסוף וכמובן שגם לזה שסירבתי. הכל מתנהל אצלם דרך וואטסאפ ואין עם מי לדבר הם מסרבים לקחת אחריות. סלון באיכות ירודה ושירות לקוחות מזעזע לא מומלץ
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist