מציג 46-56 חוות דעת מתוך 78 חוות דעת על ויטוריו דיוואני בע"מ
3.6
דירוג כללי
ויטוריו
14/12/2021
5
שירות מצויין
שירות מצויין הגיעה ספה עם רגל תקולה ותיקנו לנו את הספה צ'יק צ'ק, איזה יופי של שירות לא קיים בארץ. רמה אירופאית. אני נהנתי. Maitavi
13/12/2021
5
מקסימים שרות אדיב ומקצועי
שירות אישי מדהים ונעים המון אפשריות המון סבלנות בקיצור מאוד ממליצה ואעלה תמונה שאקבל את הספה המדהימה שרכשתי משם היום רום שירזי
13/12/2021
5
מחירים טובים ומוצרים יפים
מחירים טובים ומוצרים יפים המון תודה לדיוואני !!!!! Lor
13/12/2021
5
הזמנתי ספה דרך האינטרנט
הזמנתי ספה דרך האינטרנט ואחרי שבועיים קיבלתי את המוצר והספה פשוט מהממת !
מחירים מעולים וגם אספקה מהירה .
שווה ממש . yahavatiaoffice
13/12/2021
5
מקום מצוין ושירות מעולה
מקום מצוין, שירות מיליון דולר, גם כשצצה תקלה לא ייפו את המציאות ודאגו לתקן לשביעות רצוני. בהחלט אמליץ מאור
22/11/2021
5
שירות ללא תחרות
קיבלתי שירות מעולה מרוני שדאגה לי למתקין תוך יומיים השולחן מהמם ואיכותי והכמסאות שואווו מומלץ בחום! hadarmach
15/11/2021
1
אין אחריות על פינות אוכל.
קניתי שולחן לפני חודש והשולחן החל להתקלף. כשהתקשרתי אמרו לי שאין אחריות. פשוט הזוי! yuval.platner
20/10/2021
1
מוצר גרוע שירות על הפנים
הדגמים באתר ובחנות שונים ממה שמקבלים במציאות. קיבלתי סלון עקום, עם מכות בלוחות העץ, ואיזורי הישיבה פשוט לא ישרים. שירות הלקוחות רואה תמונות ששלחתי ומתלונן על איכות התמונות שצילמתי במקום לתת מענה מקצועי.
הם לא מבינים למה העצבים ..
אורנית
16/06/2021
1
אספקה מאוחרת, מוצר לא תקין..
קנינו סלון. כשהגענו לחנות הם החליטו שהם לא מכבדים את המבצעים שמפרסמים בפייסבוק ולא נתנו הנחה, רק בדיעבד כשהתקשרתי לשירות הלקוחות קיבלנו החזר על המבצע - הייתי צריכה להוכיח שהוא אכן עדיין מפורסם. חובת ההוכחה עלי מסתבר.
הסלון הגיע לאחר יותר מחודש!! וכשהגיע הנהג הוא לא הגיע בטווח השעות (הרחב) שקבעו איתנו, פספסנו חצי יום עבודה, וגם זה רק לאחר ויכוחים מולו ואמירות של "אני כבר לא אגיע היום" אחרי שחיכינו לו 8 שעות. אחת המשענות הייתה שבורה, הוא כמובן לא טרח להגיד אלא אנחנו היינו צריכים להתריע בפניו שמשהו עקום ולא יושב טוב. הוא שם לב לזה בהרכבה. והיינו צריכים להתווכח על זה *שוב* עם השירות - שוב חובת ההוכחה עלינו (איזה אינטרס יש לי לשקר שהסלון שבור?). רק אחרי ויכוחים רבים דאגו להביא אלינו שליח עם ספה חלופית תוך מספר ימים של המתנה נוספת. הוא בעצמו העיד שהספה שהייתה אצלנו הייתה ללא חלק.
אחרי כל זה, ועם טחינות מול השירות הם הציעו לנו כריות נוי, שזה ממש לא פיצוי וסירבתי אך יצאנו ללא פיצוי. התקשורת מולם הייתה תוך מעקב צמוד שלי אחרת דברים לא קורים. ממש חווית קניה לא נעימה. עדיף לשלם יותר במקום אחר ולקבל תמורה טובה יותר. לא ממליצה. liad021
17/12/2020
1
אכזבה גדולה החברה הזאת
קניתי מהם סלון, אחרי ארבעה ימים ראיתי חתך בבד בבסיס התחתון, הוא לא היה שם לפני כן וכשנגעתי באזור הבנתי שהכל שם שבור.
פניתי לחברה וביקשתי לבטל את העסקה אמרו לי שיבוא לתקן וכסרבתי לתיקון דרשו ממני 600 שקל דמי איסוף וכמובן שגם לזה שסירבתי.
הכל מתנהל אצלם דרך וואטסאפ ואין עם מי לדבר הם מסרבים לקחת אחריות.
סלון באיכות ירודה ושירות לקוחות מזעזע
לא מומלץ