גרמניה איירליינס
על השירות
תחומי העסק
חברות תעופה
אזורי שירות
תל אביב
מפה
הצג חוות דעת גולשים (1 חוות דעת)
מחיר
(3.0) זמינות
(3.0) שביעות רצון
(1.0) שירות
(1.0) איכות
(1.0) מיון לפי:
חוות דעת של sara
(2.0)
20/07/2014
התנהלות מחפירה של חברת התעופה
ביום שני 14.7 בשעה 19:00 היינו אמורים לצאת בטיסה מקנדי ניו יורק למדריד. הטיסה נדחתה שוב ושוב מבלי שניתן לנו הסבר. בשעה 23:00 הועלינו למטוס. בשעה 24:00 הקברניט הודיע שאנחנו בתור להמראה. אז הסתבר שנוסע רצה לרדת מהטיסה. איתור מזוודתו הביא כבר לשעה 01:00 והקברניט הודיע שאין טיסה. עלינו לגשת לדלפקים של אמריקן איירליינס לסדר חלופית למחרת. יש לציין שבשעתיים שישבנו במטוס לא הוצעה לנו אפילו כוס מים. בשעה 02:00 נגמרו הסידורים. חלק יטוסו למחרת בערב לאירופה, חלק יטוסו בטיסת אל על ישירה לארץ למחרת בצהרים. ואז נאמר לנו שאין לחברה שום מחוייבות/רצון לדאוג לנו.
לא מלון, לא מקום לשבת בו, לא שתייה חמה / קרה. בקיצור - זבשכ"ם. כל מי שבחר לטוס עם אל על מצא עצמו על רצפת בית הנתיבות (אין שם כסא לרפואה) למשך שעות רבות עד שבשעה 09:00 נפתחו דלפקי אל על. לא ברורה לי ההתנהלות הבלתי אנושית של חברת התעופה כלפי ציבור לקוחותיה. להבא - יש להניח שעם החברה הזו לא נטוס.
קרא עוד
הסתר

- 1
