Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
ראנץ' האוס - תמונה ראשית

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

הצג חוות דעת גולשים (3 חוות דעת)

אווירה
(5.0) (1)
ציון כללי
(4.0) (1)
שביעות רצון מהמחיר
(4.0) (1)
שירות
(3.7) (1)
אוכל
(3.3) (1)
אוירה/משלוח
(3.0) (1)
מחיר
(1.5) (1)
מיון לפי:
(1.0)
30/12/2024
אי אמון בלקוח שמקבל קלקול קיבה
שולחן של 13 איש, הזמנתי המבורגר. בקושי הצלחתי לסיים רבע ומיד החלו כאבי בטן ורצון להקיא. הייתי חייבת לחזור למלון לשכב. בעודי בחוץ, נשאר במסעדה שולחן של 12 איש שצריך לתרץ למסעדה מה הבעיה. מפצים על 2 מנות המבורגר שהוזמנו, תודה רבה באמת. נראה לכם לגיטימי לפרק שולחן של משפחה ולגרום ללקוח לעזוב את המסעדה בכאבים? הכסף זה אפילו לא האישיו, הרסתם לנו את הערב. באמצע הדרך למלון חזרתי למסעדה, לדבר עם המנהל, ראש המסעדות של רשת ישרוטל. פשוט ביזיון. עומד מולך בן אדם כאוב, שעוד שניה מקיא את נשמתו על הנעליים שלך, מסביר לך את כל מה שקרה, ולא רק שאתה לא מסתכל לי בעיניים כשאתה אומר ש"הבשר נבדק על ידי המטבח והוא תקין", אתה גם אומר שאתה לא מאמין לי ושזה היה "לא לטעמי". אתה אומר לי שרופא אתה לא, אבל שקלקול קיבה קורה אחרי. אבל אתה לא רופא אז למה אתה לא מאמין כשאני מסבירה לך שיש לי מטבוליזם מהיר? אתה כנראה בכלל לא יודע מה זה אומר מטבוליזם, כי הדבר היחיד שאמרת הוא שאתה לא מאמין לי. לציין שההמבורגר עבר בידי כל השולחן וכל אחד הריח וטעם וישר אמר שזה מקולקל. אני מדמיינת? לגיטימי לא להסתכל לי בעיניים כשאני מסבירה לך בעודי בולעת קיא? בושה. להגיד שאתה לא מקשיב לאנשים ש"צועקים" עליך? דיברתי מאוד מתון, כשאני מתקפלת מכאבים, אבל אפילו לא העזת להסתכל עליי. "פיצינו 2 המבורגרים" זה לא תירוץ. "מה אתם מצפים שנעשה?" זה לא תשובה. אתם אמורים להציע מ"טוב ליבכם", לרצות אותנו. איפה הפנים ללקוח? להודות בטעות? עזבו את הכסף. איזה מן יחס כבני אדם? ובנימה זו, מי שבשר עדיין לא עושה לו בחילה מוזמן למסעדה.
קרא עוד
הסתר
Noa - תמונה
  • 2
  • 1

על השירות

תחומי העסק
מסעדות בשרים
אזורי שירות
אילת
סוגי מטבחים ומאכלים
בשרים וסטקיות
אמריקאי
מאפיינים נוספים
מסעדות בשריות כשרות
מתחם ידידותי לילדים
על הים
להמשך קריאה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ראנץ' האוס
נווט
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist