במרפאת לב העיר מקבלים שרות מכל הלב , שירות אדיב ומקצועי, מלווה בחיוך תמידי.
החל ממנהלת המרפאה, דר' דנה פלורנטין, המשרה סביבה אווירה נינוחה, מלאה רגישות ואנושיות, קשובה ומקצועית.
אני מרבה לפנות אליה במייל, בדרך נוחה ונגישה, כך שהקשר איתה זמין מבחינתי באופן שוטף. אפילו בימי ההשתלמות שלה, היא מקפידה להגיב למיילים שלי. אימי, שתהיה בריאה, כבר בת 100, לכן הקשר השוטף עם רופאת המשפחה חשוב לי מאד.
גם כשאני מגיעה למרפאה, התור קרוב וההמתנה קצרה, התקשורת בהירה ומהירה, העזרה זמינה ותומכת.
שמעתי את דר' פלורנטין משיבה באדיבות למטופל שהגיע עצבני וללא תור, שהיא מבטיחה להישאר אחרי שעות העבודה, כדי לקבל גם אותו.
לפי התרשמותי, גם היחס של יתר הרופאים במרפאה מתאפיין באותה גישה אדיבה ומקצועית, בהשראת דר' פלורנטין. אולי רק רופאים איכותיים נבחרים לעבוד במרפאה...
באשר לאחיות, כל אחת בדרכה, כאילו משתדלת יותר להעניק הרגשה של קרבה וחום, לצד המקצועיות והאחראית. עם האחות עדי תקשרתי בווטסאפ עד שיצאה לחופשת לידה...
גם על הפקידות הרפואית במשרד המרפאה, אפשר לומר רק מילים טובות, על היחס הטוב, החם, והאמין. סיפרתי לאחת מהן עד כמה נעים לבוא אליהן : היא חייכה וענתה שהאווירה הטובה מקורה באיכות האנושית של מנהלת המשרד. היא הוסיפה : אני עובדת בשני מקומות וכאן במיוחד, ממש כיף לבוא לעבודה.
גם בית המרקחת נעים והרוקחים חייכנים ואדיבים.
כל המרפאה נקיה ומסודרת, פשוט מרגישים בריאים יותר בזכות האווירה, החיוך ואיכות השירות.
השרות ! :-)
אישה מעל גיל 82 צריכה טיפול שילמה לפני שנה על טיפול מטרטרים אותה קובעים תור שמגיעה באמצעות מונית טוענים אין תור.
דיברתי כעת אם אחת העובדות טוענת שיש רופא אחד במרפאה שמטפל בשורש ומגיע פעם בשבועיים לכמה שעות .עוד לא שמעתי סיפור כזה.
טוענת אין לה כסף בחשבון לאחר ויכוח אומרת טעיתי .