Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
יום א'
ימים ב', ד'
ימים ג', ה'
יום ו'
7:30 - 12:30, 16:00 - 19:00
7:30 - 12:30
7:30 - 19:00
7:30 - 12:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על שירותי בריאות כללית

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

קופות חולים

קופות חולים

כללית

שירותים בסניף

שירות אחיות

בדיקות מעבדה

בית מרקחת

שירותי מרפאה נלווים

נגישות לנכים

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9120400

פקס 03-9120401

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שירותי בריאות כללית
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על שירותי בריאות כללית

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מרפאה שכיף להגיע אליה !
במרפאת לב העיר מקבלים שרות מכל הלב , שירות אדיב ומקצועי, מלווה בחיוך תמידי. החל ממנהלת המרפאה, דר' דנה פלורנטין, המשרה סביבה אווירה נינוחה, מלאה רגישות ואנושיות, קשובה ומקצועית. אני מרבה לפנות אליה במייל, בדרך נוחה ונגישה, כך שהקשר איתה זמין מבחינתי באופן שוטף. אפילו בימי ההשתלמות שלה, היא מקפידה להגיב למיילים שלי. אימי, שתהיה בריאה, כבר בת 100, לכן הקשר השוטף עם רופאת המשפחה חשוב לי מאד. גם כשאני מגיעה למרפאה, התור קרוב וההמתנה קצרה, התקשורת בהירה ומהירה, העזרה זמינה ותומכת. שמעתי את דר' פלורנטין משיבה באדיבות למטופל שהגיע עצבני וללא תור, שהיא מבטיחה להישאר אחרי שעות העבודה, כדי לקבל גם אותו. לפי התרשמותי, גם היחס של יתר הרופאים במרפאה מתאפיין באותה גישה אדיבה ומקצועית, בהשראת דר' פלורנטין. אולי רק רופאים איכותיים נבחרים לעבוד במרפאה... באשר לאחיות, כל אחת בדרכה, כאילו משתדלת יותר להעניק הרגשה של קרבה וחום, לצד המקצועיות והאחראית. עם האחות עדי תקשרתי בווטסאפ עד שיצאה לחופשת לידה... גם על הפקידות הרפואית במשרד המרפאה, אפשר לומר רק מילים טובות, על היחס הטוב, החם, והאמין. סיפרתי לאחת מהן עד כמה נעים לבוא אליהן : היא חייכה וענתה שהאווירה הטובה מקורה באיכות האנושית של מנהלת המשרד. היא הוסיפה : אני עובדת בשני מקומות וכאן במיוחד, ממש כיף לבוא לעבודה. גם בית המרקחת נעים והרוקחים חייכנים ואדיבים. כל המרפאה נקיה ומסודרת, פשוט מרגישים בריאים יותר בזכות האווירה, החיוך ואיכות השירות. השרות ! :-)
מרפאה על הפנים עובדים על הזקנים ללא בושה
אישה מעל גיל 82 צריכה טיפול שילמה לפני שנה על טיפול מטרטרים אותה קובעים תור שמגיעה באמצעות מונית טוענים אין תור. דיברתי כעת אם אחת העובדות טוענת שיש רופא אחד במרפאה שמטפל בשורש ומגיע פעם בשבועיים לכמה שעות .עוד לא שמעתי סיפור כזה. טוענת אין לה כסף בחשבון לאחר ויכוח אומרת טעיתי .
הזמת טופס 17
הגעתי למרפאה על מנת להזמין טופס 17 לצורך ביקור רופא מומחה. פקידות קבלה מאוד סבלניות ומקצועיות. לא היה תור ולאחר כמה דקות בודוות קיבלתי את השרות.
  • 1

1238 סניפים של שירותי בריאות כללית

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist