מידע נוסף על אחוזת זמארין
אזורי שירות
זכרון יעקב
תחומי העסק
צימרים ולינה כפרית במרכז
מפה
מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על אחוזת זמארין
3.5
דירוג כללי

לימורשורק
15/07/2013
4.5
יום כיף
לקחנו אותנו המעבודה ליום כיף בצפון וחלק מהיום היה מסאז' מפנק באחוזת זמארין. אני לקחתי עיסוי שבדי של 40 שקות והיה פשוט מדהים. המעסה השקיעה ונתנה מעצמה והיה פשוט מעולה. הייתי גם בסאונה ובג'קוזי. בין לבין היה כיבוד ושתייה והיה פשוט מהמם ומרגיע. כיף אמיתי
eb
01/08/2012
1
אחוזת זמארין - לא להתקרב
20 מאי 2012
סיפורה של חופשת אימה
או
מופע הקולנוע של "אחוזת זמארין"
ההזמנה
בחודש אפריל 2012, בת זוגי ואני החלטנו להתוודע למקום חדש ולבלות בו שלושה ימי אירוח וספא מפנקים ורגועים ברמת חמישה כוכבים. מצאנו את ”אחוזת זמארין" דרך מספר פרסומים שלהם באינטרנט. בשיחת הטלפון שערכנו ביקשנו את הסוויטה המפוארת והיקרה ביותר במלון. הוצעו לנו שתי סוויטות: האחת גדולה ומפנקת בת שני חדרים ללא ג'קוזי והשנייה בת חדר אחד בגודל של הסוויטה הראשונה ובה ג'קוזי מפנק.
ההגעה
הגענו ביום שני, 2 אפריל, בשעה 17:00 עייפים ומשוועים לחופשה המפנקת הממתינה לנו. נכנסנו בדרך צרה מאד בין שני מבנים ישנים למגרש חניה צר, קטן וריק לחלוטין, כאשר בכניסתנו לסמטה הצרה (המהווה את מגרש החניה של המלון ״המפואר״) יצא מולנו אמבולנס לוויות של חברת קדישא... הסתכלנו זה על זו בתמיהה ורק מאוחר יותר התגלה לנו כי ה״ אחוזה״ והמועצה הדתית של זיכרון יעקב, חולקות מגרש החנייה משותף כאשר את המתים, שלא נדע, מעבירים דרך המלון.... ביזארי!
קבלת הפנים
קיבלה את פנינו פקידת קבלה צעירה, שהסבירה כי היא העובד היחיד במלון בשעה זו. להזכירכם השעה היא 17:00... ואין עזרה עם המזוודות, לכן עלינו לחדרנו גוררים בעצמנו 3 מזוודות ותיקים דרך שביל צר, על פני ביתנים מוזרים ונכנסים למבנה ישן ומוזנח ללא מעלית, סוחבים את המזוודות לקומה השנייה ולסוויטה הנכספת....
החדר
בכניסה ל״סוויטה המפוארת" של "אחוזת זמארין" היוקרתית, עצרה אותנו פקידת הקבלה במסדרון, הצביעה על מסעף החשמל של הקומה מחוץ לחדר, ואמרה לנו כך: ״אמורים להיות מים חמים, אך אם יגמרו לכם באמצע המקלחת תדליקו את הדוד, המתג כאן במסדרון״..... ופתחה את דלת הסוויטה. הדלת נפתחה וראינו חדר גדול וארוך, כמעט ריק לגמרי עם ריהוט מינימלי ומיושן ברמת מוטל דרכים טיפוסי.
המלון
לאחר שהתאוששנו מההלם, ביקשנו להביא לנו את מפתחות החדרים האחרים כדי למצוא חדר ראוי. הפקידה אכן עברה איתנו חדר חדר ומצאנו קומה ריקה, וחדרים ללא אורחים כלל... מתוסכלים ומיואשים, החלטנו לחזור לחדר הראשון שהוצע לנו, לעשות צ'ק אין וללכת לנוח מהחוויה ההזויה בה אנו נמצאים.
צ'ק אין
ירדתי לקבלה, ובאופן מפתיע נדרשתי לשלם מראש את כל התשלום כולל טיפולי הספא ליומיים הבאים. אמרתי שנהוג לתת את כרטיס האשראי כביטחון ולחתום ביציאה אך הפקידה התעקשה שהיא מוכרחה לחייב את הכרטיס במלוא הסכום עכשיו ועלי לחתום במקום על הספח. כאשר הגעתי לחדר מצאתי את בת זוגי בפנים אפורות יושבת על קצה הספה ומבקשת ממני לבחון את החדר היטב לפני שפורקים את המזוודות וכך עשיתי....
ה-פ-ת-ע-ה
בלי להכביר במילים ותיאורים מעייפים, לאחר שעה של דיונים ומבוכה והתלבטויות, ללא שנגענו בדבר, ללא שישבנו על המיטה, ללא שפתחנו אף ברז מים, לא התקלחנו ולא הזזנו בחדר דבר, החלטנו שהמקום אינו בשבילנו וכאן לא נבלה שלושה ימים מפנקים....
ירדתי ללובי כדי לבקש מפקידת הקבלה החזר כספי ולהחזיר לה את המפתח, והנה הפתעה חדשה.... איש לא היה שם.... העובדת היחידה של המלון עזבה גם היא ונותרנו לבדינו במבנה, ללא יכולת לשוחח עם אף אחד... החלטנו להימלט על נפשנו, גררנו את המזוודות חזרה לרכב והתקשרנו למספר חרום אשר מצאנו על דלת הקבלה.
נענינו על ידי שרות הודעות אשר הבטיח שימסור את ההודעה בהקדם. לאחר כמה דקות הזויות בסמטת המתים, חזרו אלינו טלפונית ואז התנהלה שיחה בה הסברנו כי איננו יכולים לשהות במקום הזה, הוסבר לנו שבמלון זה נהוג להשאיר את הלקוחות לבד, ללא איש צוות נוכח, קיבלנו הטפת מוסר כי בילינו כבר בחדר מספר שעות (...!!!) וכי לא ניתן להחזיר את כספנו וגם לא חלק מכספנו כי המלון מלא וההזמנה שלנו גרמה לאיבוד הזמנה אחרת של לקוחות נוספים... למרות שקרים אלו השארנו הודעה שאנו מבקשים לשוחח עם מנהל המלון והודענו שאנו עוזבים.
אם כך לוח הזמנים המדויק ל"בילוי" שלנו באחוזת זמארין היה:
17:00 הגעה עם הרכב לחנייה
17:15 כניסה לסוויטת חלומותינו
18:10 יציאה מבוהלת מחוויה בסרט של היצ'קוק וטלפונים לבתי מלון ברחבי הארץ.
הנהלת המלון
למרות בקשתנו איש לא התקשר בערב ולא למחרת בבוקר. למחרת בצהריים התקשרנו למלון, לאחר שציפינו לשיחה ממנהל המלון אך עד שעת כתיבת מכתב זה חלפו 1200 שעות ועדין אנו ממתינים לשיחת הטלפון....
סיכום
אנו מגנים באופן החריף ביותר את רמת המקום, איכותו הירודה ויותר מכל את תיאורו המטעה באינטרנט והסכנה בהלנת אורחים ללא יכולת לצור קשר מהחדר עם איש צוות! (אה... אין טלפון בחדרים וגם אין למי להתקשר.) בעיקר אנו מזועזעים מהזלזול הבוטה באורח לא מרוצה שלא שהה אפילו דקה במיטת החדר או שנייה במקלחת המלון , דרש שיחה עם מנהל המלון ולא קיבל שום התייחסות. מייד כאשר עבר כרטיס האשראי שלנו נעלמו עקבותיהם של אנשי הצוות, הבטחות לשיחה מיוחלת לא קוימו. הרגשנו מרומים!!
להרגשתנו, חווינו תרגיל עוקץ עליו נכתוב בכל במה כדי למנוע מאנשים תמימים אחרים ליפול למלכודת זו. עידן האינטרנט מאפשר למקומות דוחים כאלו, בניהול פושע להטעות אנשים תמימים.... אך האינטרנט גם מאפשר לאנשים תמימים כמונו להזהיר מטיילים תמימים אחרים בקלות יחסית ובהנפת קולמוס.
חלפו חודשיים בהם המתנו לשווא לשיחה בסיסית של הגינות, להחזר כספי מלא או חלקי ולהתייחסות או התנצלות על היחס המחפיר. לשווא חיכינו!
משימת חיי תהיה שמלון זה לא יפגע באנשים נוספים!
בברכה, אייל בר
ניו יורק
רוני
03/10/2011
5
אחוזת זמרין זכרון יעקב
חגגנו יום הולדת לבעלי שם הגענו למקום קיבלו אותנו מאוד יפה, כל אחד מאיתנו פינקו אותו במסג' שוודי במשך 45 דקות. הארוחת בוקר היתה מצויינת ועשירה. המקלחות היו נקיות. מאוד נהננו.- 1