מקדונלד'ס ישראל מאמינה שאפשר ליהנות ממזון טעים, מבלי לשלם על כך מחיר בריאותי ולכן משנת 2004 ועד היום מובילה מקדונלד'ס ישראל את מהפכת הבריאות ומאפשרת לכל לקוחותיה ליהנות מתפריט בריא יותר, מאוזן יותר ומותאם לטעם הישראלי.
על הפנים, עשיתי הזמנה שלא הגיע אלי למרות שקיבלתי הודעה שהמשלוח נמסר (למי כנראה שרק אלוהים והשליח יודעים..) אף אחד לא עונה, לא בשירות לקוחות בוצצאפ ולא בהנהלה
הזמנתי משלוח של סלט והמבורגרים.
הסלט לא במשקל שצריך להיות - היה 300 גרם במקום 390 גרם. בנוסף הסלט נראה עלוב ומורכב רק מחסה ומחמש חתיכות קטנות של חזה עוף.
המבורגר מגה הגיע שרוף לגמרי. קשה עם טעם של שרוף. נזרק לפח כמו שהוא.
עד לפני כחצי שנה עלה הסקוויז (מעין דייסת פרי תפוח-בננה) 2.9 ש"ח. אני קונה את זה לביתי בכמויות. ביום אחד החליטו להעלות את זה ב- 33%, ל - 3.9 ש"ח. פניתי דרך אתר מקדונלס ובטלפון מספר פעמים. בטלפון הבטיחו לבדוק את העניין ולא חזרו אליי. פשוט מביש, עד שיש מוצר שניתן להשתמש בו, פשוט העלו את המחיר בצורה מוגזמת ומתעלמים מפניותיי
קיבלנו את פנייתך מיום 18.2.143.
מוצר זה מיועד להיות כתוספת מסובסדת לארוחת הילדים , ומציעה אופציית פרי לארוחה.
לאחר תקופה ארוכה שמוצר זה הוצע במחיר נמוך במיוחד , נקבע מחירו (כמחיר הקינוח הקטן ברשת).
מחיר זה אינו צפוי להשתנות.
בברכה,
דליה פסח
מנהלת מחלקת שירות לקוחות
מקדונלדס ישראל
19/02/2014