סופר-פארם היא רשת הדראגסטור הגדולה והמובילה בישראל אשר סניפיה פרוסים בכל רחבי הארץ: מקריית שמונה בצפון ועד לאילת בדרום.סופר-פארם הביאה לישראל בשורה צרכנית וקונספט קמעונאי חדשני המשלב בין בית מרקחת למחלקות קוסמטיקה טואלטיקה ותינוקות. כל זאת בשעות פעילות גמישות ובלב שכונות מגורים. מאז ועד היום פועלת הרשת להעניק ללקוחותיה חוויית קנייה ייחודית המשלבת מקצועיות, שירות, מגוון רחב של מוצרים ומבצעים אטרקטיביים המתחלפים לעתים תכופות. כל זאת בחנות מטופחת ובאווירת קנייה נעימה הגורמת ללקוחות "כבר להרגיש יותר טוב".
באיזור ינואר קניתי רפידות הנקה מאוד יקרות ואיכותיות בסניף. לא השתמשתי בהם כלל והם נשארו סגורות באריזה אבל איבדתי את הקבלה. באפריל נזכרתי בהם ורציתי לנסות להחזיר למרות שכבר עבר הרבה מאוד זמן. כאשר הגעתי לסניף נתנו לי יחס מאוד אדיב וקיבלו את המוצר בחזרה אחרי שווידאו את הקניה אל מול הכרטיס אשראי שלי. מאוד התרשמתי מההירתמות והנכונות לעזור.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
נועה
11/11/2011
4
סופר פארם נתניה
אתמול קניתי מסקרה וכשהגעתי הביתה לא מצאתי את המוצר שקניתי בתיק. התחלתי להילחץ והייתי בטוחה ששכחתי את המוצר בחנות. היום נסעתי לחנות סופר פארם בה רכשתי, ודיברתי עם הקופאית שקראה לאחראי משמרת שבדק וראה שמופיע לו במלאי אותה כמות שיש בחנות. באותו רגע יכלו לנפנף אותי, אבל הציעו לי אם אני רוצה גם לראות במצלמות כדי להיות בטוחה. כמובן שהסכמתי הייתי חייבת לראות כדי לדעת אם באמת שכחתי את המוצר בחנות או שאיבדתי אותו. מוכרת נחמדה לקחה אותי לחדר שמראים בו את המצלמות והסתכלנו בהקלטה שם ראיתי שלקחתי את המוצר ביד איתי. חזרתי לאוטו שלי וחיפשתי שם ומצאתי את המוצר שנפל באוטו. חשוב לי לציין שהשירות היה אדיב ומרוב שמחה חזרתתי לחנות כדי לספר למוכרת שנמצאה האבידה והמוכרת שהרגישה כ"כ רע בשבילי פינקה אותי בשוקולדים. מיום שתחיל בבאסה ותסכול יצאתי מחויכת ומרוצה מאוד.