קבוצת מלונות טמרס שמה לה כמטרה להיות המובילה בענף האירוח. מגוון מלונות טמרס, הממוקמים באתרים מובחרים בישראל ומנוהלים על ידי מיטב המומחים, מציבים סטנדרטים חדשים בענף המלונאות בארץ.צוות הרשת מושתת על אנשים איכותיים ודינמיים, בעלי ניסיון עשיר וידע מקצועי רב בתחום האירוח והמלונאות. צוות טמרס מרגיש אחריות מלאה לנופש שלך בכל אחד ממלונות הרשת ולכן רמת השירות שלנו היא מהגבוהות בישראל. הרשת כוללת מלונות עסקים, נופש וספא בישראל ובכל אחד מהם חשבנו בדרך היצירתית ביותר, כיצד לייצר חופשה מפנקת ואיכותית בסטנדרטים בינלאומיים לאורחי המלון שלנו, שבחרו ליהנות אצלנו במסגרת חופשה בישראל.
בתחילת אוגוסט התארחנו במלון דניאל, זוג עם 2 ילדים.
מלון נחמד, האוכל היה מעולה.
חדר האוכל פתוח עד 10 וחצי, הייתי שמחה אם היה פתוח עד 11.
בערב היתה הופעה של שרון הקוסם, היה מצויין ומותאם למבוגרים וילדים גם יחד.
המים בבריכה ממש נעימים ולא קרים, לא ציפינו לכך.
לשפר- במקלחת בחדרים אין מברשת לאסלה, לא מבינה למה..
ביקשנו תוספת כריות ושמיכה, לא ברור למה לא היה מספיק מלכתחילה אך הבקשה מולאה תוך כרבע שעה.
הילדים נורא נהנו!
הפלייסטיישן והמחשבים (3 עמדות) והקומפי שבחדר הילדים במלון אינם עובדים וחבל מאוד.
קודם כל ההתקשרות בעייתית. חייגנו למלון לשמור מקום. ביקשו מאיתנו להתקשר בשעה מסוימת. התקשרנו בה, אמרו לנו שאין שם אף אחד שיכול לעזור. העבירו אותנו כמה אנשים עד שאמרו לנו שיחזרו אלינו, חזרו אחרי 7-8 שעות.
כשהגענו המקום היה נראה מדהים מהלובי. הבריכות היו נחמדות ולא עמוסות (וגם לא מתוחזקות).
האוכל, היה ברמה של קצת פחות מאוכל צבאי. קשה, לא אכיל, וגם מה שהיה אכיל, היה לא טעים בשום צורה.
חבל כי למקום יש פוטנציאל מעולה.
נסענו לסופ"ש במלון, המלון נקי ונעים, החדר מרווח, הבריכה נקיה ומתוחזקת.
האוכל בחדר האוכל טעים ומגוון והשירות של צוות חדר האוכל ושל צוות הקבלה של המלון מעולים.
2 נקודות בעייתיות:
1. הנקיון בחדר מעט לוקה בחסר.
2. השירות של צוות הקבלה של הספא מאכזב ממש - זמני המתנה ארוכים ויחס לא כל כך נעים (אנחנו ביטלנו את העיסוי שלנו)...
לירון שלום רב,
ראשית דבריי אבקש להודות לך אישית על כי בחרת לבלות את חופשתך במלון דניאל ים המלח
קראתי בעיון רב את הביקורת שהעלית באתר.
שמחתי לקרוא כי נהניתם מהניקיון במלון, החדר, הבריכה, חדר האוכל, מגוון המזון והטעם והשירות בחדר האוכל ובקבלה.
מתנצלת על אכזבתכם משירות צוות קבלה בספא שיזן - ההערה הועברה לטיפול מיידי של מנהלת ספא שיזן. הספא - מקבל בדרך כלל שבחים רבים.
כולי תקווה כי נזכה לארח אתכם שוב במלון דניאל ים המלח ולספק לכם חוויות אירוח מהנה ורגועה.
בברכה,
רונית אוחנונה
מזכירת מנכ"ל
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user10655
25/10/2011
3
מלון נחמד הגיינה נמוכה
היינו שם ביוני השנה 3 לילות,כל המשפחה. נורא הפריע לי שבחדר האוכל מבקרות קבוע הציפורים,רמת ההגיינה שם נמוכה,עם זאת האוכל נחמד .במלון בריכה נחמדה למבוגרים ולילדים,בסה"כ נחמד,אבל חייבים לטפל שם בעניין הציפורים כי זה ממש מגעיל ,מישהי הלכה להביא עוד אוכל ובינתיים הציפור נכנסה לה לצלחת..לא נעים ובהחלט נורא.
01/12/2014