ישבנו בשישי אחה"צ - היה יחסית ריק, אבל התמלא במהירות. התפריט שונה ממה שמופיע באינטרנט. המנות ענקיות וטעימות. מחירים סבירים. השירות בסדר. כיף שזה בחוף הים.
נתחיל מההתחלה, בכניסה למקום ישנה מדרגה שמוסתרת על ידי עמדת המארחת, חמותי נפלה במדרגה, נחבלה, ולא זכתה לכל יחס. גרוע מכך, מנהל המקום אמר לה "מה את רוצה שאני אעשה לך קומפרסים?!" בזלזול, זאת לאחר שאמרנו להם שכדאי שיזיזו את עמדת המארחת קצת. לאחר מכן המלצר אמר לנו שזה קורה כמה פעמים ביום! לא ביקשנו פיצוי ולא כלום, רק אמרנו שנכון להזיז את העמדה כדי שאחרים לא יפלו גם, קיבלנו יחס מזלזל. למרות הכל הזמנו אוכל. האוכל היה ממש לא טעים (הזמנו טוסט והצטערנו שבכלל נשארנו), המלצר ניסה להיות נחמד כי לא היה לו נעים אבל המנהל במקום היה פשוט חצוף. ישבנו שם ופשוט היינו בשוק שיש מקום שמתנהל ככה.
אנחנו לא נחזור לשם בחיים.
רכשתי שובר א. בוקר מתנה ליום הנישואין של הוריי. היום בבוקר קיבלתי טלפון מאמא שלי שאמרה לי עם דאגה בקול שרוצים לוודא מולי את מס כרטיס האשראי שאיתו שילמתי על השובר. ההתחלי לדבר עם מלצר/מארח..לא בטוחה מה תפקידו. שאלתי מה הבעיה. הסבירו לי שרוצים לוודא שהשובר שולם מול חברת האשראי וביקשו ממני את מס הכרטיס. התפלאתי אך נתתי את המספר. אותו עובד אמר שהמספר לא מופיע. אמרתי שזה לא יכול להיות כי הרי שילמתי ויש הקבלה. בכל אופן במהלך השיחה אותו עובד הסביר כי הסיבה לבדיקה היא שההורים שלי לא ינסו לנצל את השובר מספר פעמים אן כדבריו: שלא ירוצו איתו למקומות אחרים. פשוט מזעזע..לא רק שזה היה מאוד מעליב כאילו שההורים שלי רק רוצים להונות ולרוץ עם השובר שלהםמלעוד מקומות ולקבל יחס כזה מזוויע. גם הייתה החוצפה לפנות אליהם שיבקשו ממני את המספר ולקלקל להם את האווירה ולי את יום שבת. בקיצור פשוט מזעזע. וגם לפי השובר היו אמורים לקבל משקה חם ולא הציעו להם בכלל. אגב זה לא היה בהנחה..או משהו שהיו יכולים להרשות לעצמם להתייחס ככה...
באנו למקום להזמין ארוחת בוקר אני ובן זוגי ומבחינת האוכל אפשר להגיד שהוא היה אחלה, החביתה והסלט ושאר הדברים היו טעימים וטריים והלחם היה מאוד פריך, לגבי השירות היה אפשר לשפר אותו במעט כי לקח להם קצת יותר זמן מהרגיל להוציא את המנה אבל בכל זאת נהננו מאוד.