קפה הוכן לא טוב והיחס מגעיל עוד יותר, לא החליפה מוצר פגום
בבית חולים שערי צדק יום שיש31/10 בוקר,
קנתי קפה בעגלה שליד מיון ואחרי כמה שלוקים הבנתי שהוא הוכן לא תקין (חלב שרוף) וכביקשתי להחליף , כמו שמגיע לפי החוק המוכרת בשם הילה אמרה " לקח לך כמה שלוקים כדי להבין" ואמרה בחוצפתה שאם רוצים קפה חדש שאשלם 10 שקל עוד הפעם! וזה בזמן שממתינים במיון ! שירות לקוחות מזלזל ומגעיל, זה היחס שמתקבל על המקום עם הטעם המר של קפה!
מאריה שלום.
ראשית אנו רוצים להתנצל על השירות הלא מקובל שקיבלת. השירות ללקוח הוא תמיד לנגד עיננו ואנו רואים בשירות כפנים של העסק.
היארוע טופל באופן מיידי ואף חזרנו וחידדנו את הנהלים לכל צוות העובדים.
נשמח אם תיצרי עמנו קשר על מנת לתת לך מענה אישי למקרה.
איתי בראון, מנהל מיילק שערי צדק.
0502332345
04/11/2014