
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
053-6111663
הצג חוות דעת גולשים (4 חוות דעת)
ציון כללי
(4.0) אווירה
(4.0) שביעות רצון מהמחיר
(4.0) שירות
(3.5) אוירה/משלוח
(3.3) אוכל
(3.0) מחיר
(2.7) מיון לפי:
חוות דעת של תיפי
(1.0)
09/08/2023
יצאנו בתחושה מאד לא טובה.
הגענו למקום 13 אנשים. מבוגרים וילדים. הזמנו אוכל. והאמת היא שכל בקשה מהתחלה, נתקלה בסירוב.
לא אפרט כי אלה היו בקשות קטנות, אבל כמובן שזה עניין של כסף מצידם ולא טובת הלקוח אז וויתרנו כי מי בא לריב. באנו להנות..
בכל מקרה, האוכל הגיע ורק השניצל לקטנים שלי לא. לא רציתי לאכול בלעדיהם אז חיכיתי כמה דקות.. הזכרתי למלצרית ובנתיים הבאתי להם ציפס וגם מהשניצל בורגר שלי, ירקות, לאפה וכו'.
עוד 15 דקות עוברות וכלום.
כבר כמעט סיימנו לאכול.. שוב מזכירה למלצרית, אומרת לעצמי נחכה 10 דקות, אם לא יגיע נבטל. הילדים כבר שבעים ואין טעם.
עוברות עוד 10 דקות, אני אומרת למלצרית לבטל את השניצל. היא מהנהנת והולכת. אחרי כמה דקות חוזרת. עם השניצל. "הנה הוא כבר מוכן, אין לנו מה לעשות איתו". אמרתי לה "גם לנו אין מה לעשות איתו.."
הולכת רגע, אחרי שניה חוזרת ומגישה את השניצל שלנו לשולחן אחר.. יופי. מבחינתי נגמר..
אחרי 5 דקות שולחים אלי מלצרית מסכנה אחרת שמתחילה לחפור לנו על השניצל, "זאת לא טעות שלנו, זה היה רק 5 דקות.." (פסדר..- 25 דקות) ואני תוך כדי ויכוח איתה על סילוף המציאות חושבת לעצמי, מי רוצה לריב ליד הילדים על שניצל???? בכל מקרה סיימתי ואמרתי לה אחרי ויכוח שלקח כמה דקות, תודי שטעיתם!! ואני אקח על עצמי את הטעות שלכם, תארזי לי.
היא הודתה בטעות (לפחות זה) וחזרה אחרי כמה דקות עם שניצל שיצא הרגע מהשמן..
את הטיפ חסכתי לעצמי ולהם.
יצאנו עם חשבון של יותר מ800 שקל ועם תחושה מאד מאד רעה בלב.
לא נחזור, זה בטוח.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת
- 2
- 1
על השירות
תחומי העסק
מסעדות
אזורי שירות
אשקלון
