Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אושי אושי - סושי בר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
11:00 - 23:00
10:30 - 15:00
מצאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

באושי אושי - סושי בר תמצאו סושי משובח מכמה סוגים, ממש כמו אי שם במזרח הרחוק. במקום נערכים גם אירועים ולקוחותינו הנאמנים נהנים ממועדון חברים אשר מציע שלל הטבות. לאושי אושי, שהחלה כסניף אחד בגבעתיים לפני ארבע שנים, יש היום 16 סניפים בכל רחבי הארץ, ואנשיה מקפידים על הכנת סושי משובח בכל סניף וסניף. אנו מציעים גם שירותי משלוחים ומציעים לכם להזמין את הסושי שאתם הכי אוהבים דרך האתר שלנו, וכך לזכות ב-10% הנחה.

עוד פרטים

מידע נוסף על אושי אושי - סושי בר

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9429446

טלפון נוסף 053-9443816

טלפון נוסף 1-700-708023

פקס 03-5207057

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אושי אושי - סושי בר
נווט

וידאו ותמונות של אושי אושי - סושי בר

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על אושי אושי - סושי בר

3.5
ציון כללי 4
שירות 3
אוכל 4
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מצויין!
מסעדה מעולה עם אוכל ברמה גבוהה ושירות מעולה. אווירה טובה ומחירים הוגנים
מקום יפה, אך השירות איטי
במיוחד וחסר אדיבות. הערתי למנהלת המשמרת על המתנה ארוכה של קרוב לעשרים דקות, אולם היא לא התנצלה ולא הציעה פיצוי על אי הנעימות.
מקסים
חברותיי ואני ישבנו לאכול והייה אווירה נורה כייפית ונעימה. המנות היו טובות למעט הדים סאם שהטעם שלה היה לא נעים בפה. זמן ההמתנה למנות היה קצת ארוך. המלצריות היו נורא נחמדות כולל המארחת שאירחה אותנו כראוי.
מאכזב מאד
הסיבה היחידה שהתיישבנו באושי-אושי היא שכל המסעדות בנמל ת"א ב20:00 בערב ביום ראשון היו סגורות. הזמנו שני מרקים, רול סלמון אפוי וסנדוויץ סלמון אפוי. המרקים היו תפלים, הרול סלמון היה בסדר אבל הסנדוויץ היה פשוט בלתי אכיל! הסלמון הרגיש מקולקל, הצבע שלו היה מרתיע! קראנו למצלרית מס' פעמים ואמרנו שהסנדוויץ אינו אכיל ! אבל למלצרית לא הפריע, טענה שהסלמון טרי ומוכן כל יום, אמרנו לה שלא ניתן לאכול את הסושי, אבל היא בשלה, בסופו של דבר פשוט לא אכלנו את הסנדוויץ, שילמנו והלכנו. לשם לא נחזור ואנחנו ממליצים לא להגיע לסניף בנמל.
סושי פשוט מעולה
אני מאוד חובבת סושי ויושבת הרבה בסושיות בתל אביב. פתחו סניף חדש של אושי אושי בנמל תל אביב והיה קופון למסעדה. מייד רכשתי אותו ויצאנו לשם עם חברות. המלצרית הייתה מאוד נחמדה והמליצה לנו איזה רול לקחת. כל המלצה שלה הייתה בינגו. אפשר לומר שהרול "סאנסט" הוא הרול סושי הכי טעים שאכלתי בחיי. פשוט מושלם!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist