מלון אמיליס
על השירות
תחומי העסק
מלונות
אזורי שירות
טבריה
מפה
הצג חוות דעת גולשים (5 חוות דעת)
שירות
(4.0) זמינות
(3.5) שביעות רצון מהמחיר
(3.5) איכות
(3.0) ציון כללי
(2.5) מיון לפי:
חוות דעת של freiman3107
(1.0)
01/09/2020
מאוכזבת
1. כשהגענו למלון, היה שלט ימינה לחנייה - נכנסנו וזו חנייה תת קרקעית. בחנייה היה הרבה לכלוך,אין סימני גבולות של חנייה, אין שילוט איפה המעלית, עד שמצאנו אותה לקח זמן.
כשעלינו במעלית ללובי, אמרנו לגברת בדלפק שמאד מלוכלך והקבלת פנים מאכזבת, והיא הגיבה " כן הרבה זמן לא ניקו לא היה צורך, בגלל הקורונה"...
2. שאלנו את הגברת בדלפק על שעות הבריכה במלון -
היא אמרה לנו מ11-17:30 - זמן קצר מאוד, שעות שלא מספיקים כלום.
3. הכניסה מהבריכה היא דרך חדר האוכל, לא נעים, הרגשה מאד מוזרה להיכנס דרך חדר האוכל.
4. בבריכה אין ציליות.
5. כשעלינו לקומה 4 ראינו מזרון לכל אורך החופשה פשוט עומד לו במסדרון - שמקומו כנראה לא שם,בכללי כל המסדרונות של המלון לא נראים נקיים, לא נעים בכלל, יש לולים של תינוקות באמצע המסדרונות- שוב מקומם לא שם.
6.הטלוויזיה מאד קטנה
7. השמפו והמרכך מאד קטנים,
8. האסלה פעם אחת לא הורידה מים את כל מה שהיה באסלה
9. הנוף במרפסת לא באמת מלבלבל, רואים אולי קצת קצת מהכנרת, ובניין שיפוץ שבונים גבוה גבוה, הרבה עשבים, ובית קברות.. נוף לא באמת נוף.
10. בלילה הראשון קמתי כי שמעתי קולות של הזזות של סכינים ומזלגות, תהיתי לעצמי מה זה ? זה בעצם חדר האוכל שמכין את עצמו לארוחת בוקר, אבל למה צריך לשמוע את זה עד החדר?
המלון בנוי כך שחדר האוכל נמצא בקומה 1, וכל הקומות פתוחים ואין הפרדה בין חדר האוכל למסדרונות של המלון, כל בוקר שמענו את ההכנה שלהם במטבח!
11. 445₪ ללילה..המון חסרונות.. לא יודעת אם שווה..רגע כי המלון קרוב להכל?
12. וכשיצאנו הדלפקנית אמרה "תודה ביי".
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת
- 2
- 1
