רשת בתי הקפה Cafe Cafe הוקמה בשנת 2001,הרשת שומרת מצד אחד על סטנדרט אחיד בכל סניפיה תוך דגש על טריות, איכות, חוויה ושירות אישי ומצד שני, כל סניף משתנה בהתאם לסביבתו - מבחינת האווירה, החוויה והמזון הניתנים בו - כדי להבטיח חיבור מלא ללקוחות
נתחיל במילה טובה: המקום אסתטי, הצוות והמלצרים הם אנשים נחמדים
הערות:
1. המלצרים - נחמדים, אך איטיים ואין להם תודעת שירות, וגם אף אחד לא "מתנדב" לנקות את השולחנות ביוזמתו!
2. שירות איטי - עד שהאוכל מגיע, כבר יוצא החשק! וגם אין מלצר בקו האופק! (מעייף בעין לחפש ולחפש )
3. השירותים - לא ממש נקיים (ולפעמים גם הסכו"ם והכלים!)
4. אל תנסו להתקשר להזמין מקום - הם לא רוצים לענות!
5. האוכל - לרוב בסדר - אבל אין מבחר גדול, אין מנות של מאפים מוקרמים, תמיד חסר מאפים כמו קרווסונים ובורקסים! תמיד חסר מרקים!
חוות דעת זו נכונה לגבי כל הסניפים שביקרנו בהם!
שלום רב,
ברצוני לציין את השירות הנוראי, שקבלנו בסניף פרש נירוונה בחוף הכרמל בחיפה: זלזול של המלצרים ושל מי שהגדירה עצמה כמנהלת. השיא היה עישון במקום של חלק מהאורחים למרות שהמארחת הושיבה אותנו במקום, שהוגדר כמקום ללא עישון. גם לאחר שהערנו למלצרית על כך, נתקלנו במשיכת כתפיים. ברשותי תמונה, המוכיחה את העישון במקום.לצערי, כל מה שארע במסעדה היום יכול להוות עבורי חומר רב להדגמה כיצד לא נותנים שירות הן בהרצאותיי והן באתר שלי ושל המכללות, בהן אני מרצה.
פעם שנייה שאנחנו מגיעים לסניף קפה קפה בקניון הזהב ויוצאים מאוכזבים ורעבים . המקום לא ערוך בכלל לקלוט הרבה סועדים. אתמול הגענו אני ואשתי, התיישבנו, הגישו לנו תפריט ושרצינו להזמין המלצרית אמרה שהגיעה קבוצה של 10 סועדים וכרגע המטבח "בקריסה" והם לא מסוגלים להוציא מנות נוספות מעבר למנות של הקבוצה של 10 הסועדים . אמרתי איך יכול להיות שבגלל 10 סועדים המטבח קורס ? נאמר לי שיש רק טבח אחד וגם המטבח מאוד קטן. גם לאפשרות שהצענו שנמתין כחצי שעה הם לא הסכימו . פשוט קמנו והלכנו וכמונו היו עוד סועדים שעשו כך. גם בעבר באחד מימי השישי הגענו לאותה המסעדה , התיישבנו והמתנו זמן רב . שאלנו את המלצרית והיא ענתה שהמטבח "קרס" והיא הציעה לנו ללכת למסעדה אחרת . זה באמת מה שעשינו . אנחנו למסעדת "קםה קפה" בקניון הזהב לא חוזרים יותר .
הזמנו מנה שלא הייתה אכילה. לדברי מנהל האיזור ינחו את מנהל המשמרת לתת מנה חלופית או מנה במחיר מופחת אבל הפעם לא... מנהל משמרת חדש שהתגלח על חשבוננו. השיחה מוקלטת ואמשיך הלאה
14/04/2019