רשת ישרוטל מפעילה כיום 16 מלונות בישראל ובהם 3300 סוויטות וחדרים וכן מגוון עצום של פעילויות, מסעדות, אולמות בריכות שחייה, הופעות בידור, בילוי, ומתקני נופש שונים.לאורך השנים קנתה לה רשת ישרוטל שם טוב בקרב הנופשים, זאת בעקבות חשיבה חדשנית והקשבה מתמדת לצרכי לקוחותיה.כל מלון ברשת ישרוטל מציע חופשה חלומית שונה במהותה, ובכך מאפשרת הרשת לכל אחד את החופש למצוא את המלון והנופש המתאימים לטעמו, צרכיו, חלומותיו ותקציבו.
התארחנו (זוג) ממוצ"ש עד שני.
לחיוב:
חדרים גדולים ונוחים עם מרפסת ונוף.
ארוחת בוקר העשירה והטעימה ביותר שאכלנו.
מנות ראשונות ועיקריות טעימות מאד בארוחת הערב.
לשלילה:
א. בעיית חנייה חריפה: בלית ברירה חונים משני צידי דרך בת 700 מטר. משאיר מסלול רק למכונית אחת ! רכב שעולה ורכב שיורד חוסמים את הגישה !
ב. מזנון צפוף בחדר האוכל. תכנון גרוע של גודל שולחנות המזנון ומיקומו. בשעה 09:30 לא ניתן לגשת מרוב צפיפות.
ג. חוויה לא נעימה שקשורה לאי מתן חשבונית ביציאה (טעות של פקידת הקבלה). לקח יומיים וחמש שיחות טלפון כדי לאתר "מומחית לחשבוניות" ולקבל חשבונית במייל. כל מלון נותן חשבונית ביציאה ללא דרישה מיוחדת, ולחילופין כל פקידת קבלה בכל מלון יודעת להפיק זאת על פי דרישה טלפונית.
ד. מנות אחרונות לא טעימות בארוחת ערב בשרית (לעומת מנות אחרונות חלביות טעימות בארוחת הבוקר).
ה. מחיר גבוה (ידענו אותו מראש אבל חשבנו שהתמורה מתאימה למחיר).
התארחנו במלון לילה אחד. המלון ממוקם במקום יפה ביותר, גדול מאוד ומעוצב מדהים. במלון קומה שלמה של חדרי ספא וטיפולים מפנקים אחרים. השירות אדיב וסבלני וארוחת הבוקר מפנקת, עשירה וטעימה ביותר.