היינו ארבעה והגענו למסעדה. הזמנותינו הגיעו בזמן עם חיוך מהמלצרית. עד כאן היה הכל בסדר, אך כשהתחלתי לאכול את הסלט שהזמנתי התברר שזה ממש לא טעים. החצילים שהיו בו היו מרים ובלתי אכילים. הודענו זאת למלצרית והיא קראה לאחראי המשמרת שלא התרגש כלל, לא הציע מנה חליפית, לא פיצוי על המנה הבלתי ניתנת לאכילה אלא פשוט התעלם ובסוף הארוחה הציע הנחת מועדון (7%) .
מסעדות רבות בארץ כבר הפנימו שהלקוח צריך להיות מרוצה מהאוכל שמוגש לו. כנראה שלא כך בבליקר חדרה. וכמו שאומרים - היינו שם פעמיים- פעם ראשונה ופעם אחרונה.